Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 24, 2011

DAP Gesa Negeri PR Jangan Bubar DUN Jika PRU13 Tahun Ini? Takut Nampak!

Macam2 alasan si Lim Guan Eng atau CINA BABI ni bagi alasan, kon nya UMNO main kotor la itu la ini la dan mereka menggesa untuk negeri2 bawah PR tidak membubarkan DUN jika PRU13 di jalankan tahun ini.

Lahai, nampak sangat takut nya. Main kotor KEPALA BAPAK KORANG! Kalau UMNO main kotor, takkan UMNO nak lepaskan 4 negeri kepada korang? OTAK ada ka takde? Eh luper, otak memang ada tapi tak bley pakai. Memang sah PAKATAN MANGKOK.

Kata kebangkitan rakyat, tapi apa sebenarnya yang mereka takut kan? Jawab nya mudah, mereka memang nampak kebangkitan rakyat, tetapi bukan rakyat yg menyokong mereka, tetapi kebangkitan rakyat menyokong BN. Lim Guan Eng bertindak seperti perangai kebiasaan orang2 CINA, iaitu TAMAK. Dia tahu, jika bubar sekarang mereka akan rugi baki hampir 2 tahun lagi untuk mereka MERATAH kekayaan dari negeri2 yang mereka perintah.

Lim Guan Eng tahu dengan IZIN ALLAH, BN akan merampas kembali sekurang2 nya 2 negeri iaitu Kedah dan Selangor. Walaupun kedua2 negeri tu di perintah oleh PAS dan PKR tetapi, mereka telah berjaya "MENG KUDA KAN" mangkok2 tu. Secara tak langsung sebenar nya negeri2 tu di kuasai oleh DAP terutama Selangor!

Ini yang rakyat perlu lihat, betapa mereka ni begitu tamak dan rakus untuk mendapat sebanyak mungkin kekayaan sementara kuasa di tangan mereka. Tetapi sebagai parti yang BODOH SOMBONG mereka takkan nak mengaku kelemahan mereka sebalik nya mereka akan menunding jari kepada orang lain untuk menutup kelemahan mereka.

Rakyat WAJIB menolak Pakatan Rakyat demi masa depan anak cucu cicit kita, jangan nanti kita hanya menang SORAK! Sedarlah!

Yang Ikhlas,