Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 31, 2011

Negara Ku No more - Kit Siang. Oii CINA Lu Balik TONGSAN La Lahanat!

Lim Kit Siang kata "Negara Ku No More" aku sangat suka dia kata camtu, aku harap dia keluar dari negara ini secepat mungkin. Singapork pasti akan terima dia ni. Belah je la jgn banyak bunyik! Sapa pun tak kesah kalau CINA berambus dari negara kita ni. ADA AKU KESAH? GO TO HELL!

Lu orang byk cerita, orang dah kasik macam2 lagi tak puas hati? Sialan punya bangsa TAMAK! Tak cukup2 orang2 CINA MELANTAK dan MENCEKIK DARAH orang2 Melayu di negara kita sendiri. Lagi mau apa? Lancau punya CINA.

Lim Kit Siang Babi ni tak habis2 kata diskriminasi. Mana diskriminasi nya? Tertindas KEPALA BAPAK dia! Makahai lancau! Dah ko hambakan orang2 Melayu lagi mau kata tertindas? Yang Melayu2 BODOH SIAL dalam PAS dan PKR termasuk juga dalam DAP tu, sudah2 lah jadi SIAL. Balik la ke pangkal jalan, kamu ingat Lim Kit Siang ke nak tanam mayat kamu kalau kamu MAMPOS? Kamu ingat Lim Kit Siang ke nak dioakan kesejahteraan kamu kalau kamu MAMPOS? Lim Kit Siang ke nak TALQIN kan kamu kalau kamu MAMPOS?

Sedarlah diri wahai orang2 Melayu, aku bukan ajak MEMBENCI orang2 CINA ni, aku ajak kita berfikir apa yang mereka tuntut. Kita dah terlalu banyak bertolenransi dengan mereka. Sampai bila kita nak biarkan mereka memijak kepala kita?

Bangunlah, sedarlah BANGSA MELAYU, sehingga kini kita menjadi hamba mereka. Apa lagi yg mereka mahu? Melayu cuci berak orang CINA, Melayu bawak lori hantar BEER untuk mereka minum, Melayu gadai nyawa jaga keselamatan mereka, Melayu jadi kuli batak mereka, di tengking di herdik, apa lagi yg mereka mahu?

Yang Ikhlas,