Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, June 22, 2011

ADUN DAPig Sarawak Yang Kurang Ajar! SAH PANDIKUTTI!

Begitu lah sikap CINA2 DAPig ni jika di beri ruang dan jika kita berlembut dengan mereka. Begitu berani mereka dengan sengaja tidak mahu mengikut adat. Begitulah longgar nya perlembagaan kita. CINA2 DAPig dengan bangga menunjuk KURANG AJAR mereka tanpa rasa hormat kepada perlembagaan dan adat resam kita.

Ini contoh mudah bagi kawan2 kita di PAS terutama nya, kalau syarat berpakaian mereka tidak endahkah, adakah anda rasa mereka akan mengendahkan ISLAM jika ALLAH memberi laluan kepada Pakatan Rakyat untuk memerintah negara? Hancurlah ISLAM, hancur juga lah MELAYU. Dua perkara yang penting di sini ialah;

1: PAS dan seluruh orang2 MELAYU perlu sedar sikap perkauman dan kuku besi DAPig ini.
2: Kerajaan BN harus meneliti dan memperbaiki undang2 dan perlembagaan agar tidak dapat di perbodohkan oleg orang2 seperti mereka ini.

Sebagai contoh, apa kata jika perlembagaan mengatakan WAJIB bagi ADUN2 bukan ISLAM bersongkok semasa bersidang. Jika tidak JANGAN BENARKAN MEREKA MASUK KE DEWAN. Amacam? Apa yg susah sgt? Takder duit nak beli songkok? Kita bekal kan kepada semua ADUN2 songkok, boleh jugak majukan pengusaha songkok bumiputera.

Masalah nya sekarang ialah kita terlampau berlembut dan membiarkan mereka MEMIJAK KEPALA KITA! Dalam hal ini, kita bukan nak suruh dia sembahyang 5 waktu, atau bukan nak suruh dia berpuasa, kita hanya minta mereka berpakaian mengikut adat dan bersongkok. Susah ke?

Inilah sebenar nya perangai BABI CINA2 DAPig.

Yang Ikhlas,