Berita Harian: Mutakhir

Monday, June 27, 2011

Bila La KDN Nak ISA Kan AMBIGA Ni?

Ambiga juga mengecam pihak berkuasa kerana menahan anggota masyarakat madani yang berkempen menuntut pembaharuan sistem pilihan raya.

“Daripada mengugut mereka, libatkan sama kami,” kata beliau. - The Malaysian Insider
-------------------------------------

Begitulah angkuh nya HINDU ANTI ISLAM si AMBIGA ini. Kenapa dia begitu kurang ajar dan tidak takut kepada undang2 negara? Sebab dia di dalangi oleh orang2 MELAYU sendiri! Sebab itu HINDU ini begitu berani dan tidak menghormati undang2.

Bila KDN nak ISA kan HINDU ANTI ISLAM si AMBIGA ni? Dia jelas2 menggugat keselamatan negara! Begitu juga pemimpin2 pembangkang misalnya SAM KETOT. Kenapa takut nak gunakan ISA? Dan aku nak tanyer sejak bila pulak PARIA HINDU ANTI ISLAM si AMBIGA ni menjadi suara kepada rakyat negara kita? Sejak bila pulak KELING menjadi hero dalam negara kita?

Nampaknya cita2 DAP dan PKR untuk kucar kacir dan melaga2 kan orang2 MELAYU telah berjaya. Tetapi pada para pembangkang pengkhianat, korang ingat, negara kita sebuah negara berdaulat. Kita bukan duduk dalam hutan. Aku harap sgt pihak berkuasa tidak memberi muka kepada pengkhianat2 ini. Jika menteri KDN kecut telor, aku harap ketua polis yg baru tidak begitu juga.

Mereka mahu porak peranda dan kucar kacir kan negara, dan suara mereka bukan suara rakyat. BERSIH ialah suara Pakatan Rakyat. BERSIH yang KOTOR akan di tentang habis2an! Haram jadah punyer KELING! Darjah kebesaran si keling AMBIGA ini juga patut di tarik balik. Dia seorang pengkhianat!

PDRM WAJIB TEGAS! JANGAN ASYIK MEMBERI AMARAN MACAM MENTERI KAMU SAHAJA! Biarlah dia jadi PONDAN TUA, tapi PDRM mesti tegas dan hebat dan gagah menentang pengkhianat2 negara ini!

Yang Ikhlas,