Berita Harian: Mutakhir

Sunday, June 12, 2011

Kutbah Jumaat Di Shah Alam ... hmmmm

Aku tak terkejut sangat lah bila masjid di gunakan oleh PKR untuk berpolitik. Ini dah biasa terjadi. Aku pi melawat sedara aku kat Shah Alam kelmarin, so sembahyang Jumaat di sebuah taman di sana, wahhhh, demi mempertahan kan Anwar Ibrahim. Macam2 la, nak 4 saksi la itu la ini la, itu semua cerita lama.

Tapi yang aku hairan, mangkok2 PAS dan PKR ni tak paham ke apa tujuan pendedahan yang di buat oleh Eskay tu? Adakah Eskay nak Anwar ibrahim di dakwa berzina di mahkamah? Jawab nya TIDAK! Eskay hanya nak tunjukkan bukti kepada rakyat bagaimana sebenarnya sikap Anwar Ibrahim. Kaki LIWAT dan kaki ZINA!

Itu je tujuan nya. Sebagai contoh, kalau lah ada seorang nampak anak N.AJIS sedang melakukan ZINA, lelaki itu bersendirian, tetapi demi tanggungjawab sebagai seorang Islam, dia mahu beritahu kepada N.AJIS tentang perangai anak nya tu, lalu dia tangkap la video anak N.AJIS sedang berzina, lalu orang itu pergi berjumpa N.AJIS dan bercerita tentang kelakuan anak nya di luar dan menunjukkan video yg di rakam nya sebagai bukti kepada cerita nya. Adakah N.AJIS akan menjatuhkan hukuman 80 rotan kepada orang itu?

Apa tujuan orang itu? Hanya untuk memberitahu si bapa tentang kelaku si anak. Itu juga lah yang di lakukan oleh Eskay. Dia hanya nak bagitahu rakyat bagaimana kelakuan Anwar Ibrahim yang kunun nya begitu baik dan alim! Kalaulah Eskay hanya bercakap kepada rakyat tanpa bukti video tu, apa pulak kata PAS yer?

Sudah2 lah tu, jangan spin tak tentu hala. pihak Polis juga telah mengatakan video tersebut TIDAK di edit. Jadi tak payahlah korang nak back up Anwar tu giler2. Bukti2 sampingan selain video tu pun ada, apa bukti nya? Senang je, Mana jam Omega? dan Kenapa takut nak bersumpah? Adakah bersumpah laknat itu haram atau berdosa? Berani kerana benar, takut kerana salah.

Orang2 PAS akan malu besar bila mereka akan di sedarkan bahawa orang yang mereka sanjung dan back up itu benar2 melakukan liwat dan zina.

Yang Ikhlas,