Berita Harian: Mutakhir

Thursday, June 30, 2011

Melayu Pakatan Rakyat Yang Beria2 Jilat JUBOR AMBIGA! Uuweekk!

Hairan camne Melayu Islam Pakatan Rakyat sanggup MENJILAT JUBOR si KELING HINDU ANTI ISLAM AMBIGA tu! Agaknya budak PAS terutamanya dah lupa si keling AMBIGA ni lah penyokong dan penjuang hebat si LINA JOY tu. Sekarang ni bukan main jilat lagi jubor keling tu. Sebab apa? Sebab PAS giler kuasa dan budak2 dia BODOH BENGAP dan BODOH SOMBONG.

Kita bioleh lihat bagaimana pemikiran BODOH budak2 Melayu Pakatan Rakyat ni dalam komen2 di setiap penulisan2 Malaysiakini. Ada yg kata "Polis Malaysia tak boleh percaya" banyak lagi, agaknya kalau lah adik si pengomen tu kene rogol, dia panggil polis india kut.

Mereka juga sedang giat mengumpul tenaga untuk membuat huru hara pada 9 julai nanti. Tapi aku rasa perhimpunan kali ni takkan menjadi sensasi sebab pada firasat aku PDRM akan membuat sekatan awal terutama pada penganjur dan pemimpin2 mereka.

Kelantangan suara Pemuda UMNO dan PERKASA juga memberi impak kepada mereka untuk keluar pada 9 julai nanti. Mereka tahu kekuatan sebenar PERKASA dan PEMUDA UMNO. Mereka tahu bagaimana tindakan orang2 MELAYU SEJATI (bukan MELAYU PAS, PKR atau DAP yang DAYUS dan BODOH) bile mereka di perlekehkan dan bila maruah mereka di calar.

Kaum2 lain juga kemungkinan tidak akan berani keluar kerana mereka telah lihat bagaimana lantang nya suara PEMUDA UMNO dan PERKASA khas nya. Dan aku yakin mereka tidak mahu ketegangan kaum pulak terjadi. Harapan AMBIGA yang di kawal oleh ANWAR ialah pada orang2 Melayu Pakatan Rakyat terutama budak2 PAS yang BODOH SOMBONG.

Kesimpulan nya BERSIH 2.0 akan tewas, INSYAALLAH. ISLAM tak mengajar kita dengan kekerasan. Jika kekerasan di benarkan untuk sewenang-wenangnya menggulingkan kerajaan, apa kata jika lah di takdirkan PR memerintah Malaysia, Bn pulak buat huru hara untuk mendapat kembali kuasa? Adakah pada masa itu PPAS, PKR dan DAP akan memberi permit untuk BN merampas kuasa?

Yang Ikhlas,