Berita Harian: Mutakhir

Thursday, June 23, 2011

PAS Nak Jadi Hero Di Kampung Baru. Hero TAIK KUCING!


Bila ada je kerajaan nak buat pembangunan, tiba2 datang SUPER HERO iaitu PASDOL. Mana2 ada pembangunan kat situ lah super hero ni datang "MEMBANTU". Di Kampung Baru sama je, kerajaan akan membentang rang undang2 atau Akta Kampung Baru tak lama lagi. Wahhh panas buntot PAS dengan garang nya si BODOH Salahudin Ayub nak serang BN habis2 di Parlimen.

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Dah la nama dia SALAHudin, hehe yg best nyer bila baca kenyataan garang dia pada pemberita;

“Kami bantah rang undang-undang kerana ia tidak mengambil sepenuhnya hasrat, kehendak dan semangat daripada Kampung Baru yang sudah wujud selama 111 tahun,” katanya.

Sejak bila pulak la yang korang pernah sokong apa sahaja yang kerajaan BN buat? Sedangkan buat Klinik 1 Malaysia untuk kesenangan rakyat pun korang komplen! BODOH tak habis orang2 PAS ni.

Dalam membuat apa jugak keputusan, tak mungkin kita dapat sokongan dari semua. Fakta ini PAS kene paham dulu. Jadinya, di Kampung Baru juga sama, pastinya ada penduduk yg tak menyokong, tetapi di negara domokrasi seperti Malaysia ni, kita akan ikut kata majoriti, jadi jika majoriti penduduk Kampung Baru setuju, apa lagi yang korang nak? Dan kerajaan juga bukan kejam, aku percaya kerajaan akan menjaga kebajikan penduduk Kampung Baru.

Ini dah memang sikap kerajaan BN yang mana kita senantiasa sedaya upaya memastikan yang kebajikan rakyat akan di dahulukan. Jadi PAS jangan lah jeles tak tentu pasal yer. Relek. Lagipun rakyat dan penduduk Kampung Baru bukan BODOH macam PAS, mereka boleh berfikir dan bersuara sendiri, itu lebih bermakna dari kamu yg bercakap lebih2. kkkkk

Yang Ikhlas,