Berita Harian: Mutakhir

Friday, June 17, 2011

Perhimpunan BERSIH 2.0 Membawa Suara Rakyat Malaysia? Kepala Bapak Korang!

Sejak bila pulak rakyat Malaysia yang berjuta2 ni memberi kuasa kepada AMBIGA dan Pakatan Rakyat untuk menyuara kan hasrat hati kami? Mabuk apa pulak HINDU ANTI ISLAM ni? Tolong jangan nak guna RAKYAT untuk kepuasan dan ketamakan kuasa kamu semua.

Pergi buat kajiselidik, ambik 1000 orang secara rambang di setiap negeri tanya mereka setuju atau tidak buat perhimpunan tu. Jangan la nak guna perkataan RAKYAT, bukan semua rakyat Malaysia ni BODOH macam penjilat tegar JUBOR ANWAR IBRAHIM dari umat2 PAS dan lain2 tu.

Sekali lagi aku harap POLIS bertindak awal kepada mereka2 yang mempromosikan atau mengajak pengikut2 mereka menyertai perhimpunan ini. Apa nak takut, negara kita ada undang2, lain lah kalau lebih dari 20juta rakyat negara kita setuju dengan perhimpunan tu.

Perhimpunan BERSIH 2.0 bukan membawa suara rakyat, tetapi membawa hasrat tamak haloba Pakatan Rakyat untuk membuat huru hara dan memburuk2 kan imej negara di kaca mata dunia. AMBIGA HINDU ANTI ISLAM hanya menjadi boneka bodoh PR sahaja. Mereka semua ni pengkhianat negara!

Yang Ikhlas,