Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, June 14, 2011

Perhimpunan BERSIH 2.0 Menggugat Keharmonian Negara. KDN Perlu Ambil Tindakan Segera!

Perhimpunan BERSIH 2.0 yang di jadualkan berlansung pada 9 Julai ini merupakan satu perhimpunan yang bakal menggugat keharmonian negara. Ini jelas apabila penganjurnya yang KONON NYA merupakan sebuah NGO tetapi pada hakikat nya agenda perhimpunan tersebut ialah untuk menimbulkan suasana huru hara di negara kita. Di tambah pulak dengan kehadiran ahli2 politik pembangkang yang pastinya akan membawa agenda tersendiri.

Mereka telah membuat persiapan rapi dan telah mengundang media2 luar untuk turut serta membuat liputan perhimpunan ini. Perhimpunan ini hanya untuk menunjukkan kepada dunia KONONNYA di negara kita juga sentimen seperti yang berlaku di negara2 arab turut berlaku di sini. Padahal kita hidup aman sejahtera, hanya mereka yang PANAS PUNGKOQ kerana tidak dapat menerajui negara.

Yang aku masih tak paham, apa tindakan KDN? Sudah jelas dalam ceramah2 mereka, serta komen2 mereka, apa yg tersirat sebenarnya dalam perhimpunan ini.Takkan KDN nak serahkan kerja2 ni kepada PERKASA. Di mana kah TELOR Menteri KDN? Atau mungkinkah Menteri KDN sudah TIDAK BERTELOR?

Si penganjur AMBIGA PUNDEK berkata "Perhimpunan BERSIH akan diteruskan tanpa mengambil kira apa kata sesetengah pihak ataupun laporan polis yang dibuat. Kami tidak akan berganjak dengan ugutan,” kata bekas pengerusi Majlis Peguam itu.

Jadi kalau di pakai kata2 si hindu ni, makna nya kata2 atau amaran menteri juga tidak akan di ambil kira. Mereka akan sedia bertempur dengan sesiapa sahaja yang menghalang. Tidakkah ini sesuatu yang mengancam keselamatan negara? ISA kan sahaja kepala2 penghasut dan penderhaka ini! Kita semua tahu si hindu AMBIGA ni ialah boneka kepada Pakatan Rakyat, ini bermakna perhimpunan itu sebenar nya ialah perhimpunan politik PAKATAN RAKYAT!

Wahai seluruh warga negara Malaysia, marilah kita saksikan, ini satu ujian buat Menteri KDN, mari kita lihat sama ada Menteri KDN si Hishammuddin benar2 anak jantan atau hanya pandai menyalak dan mengangkat keris di persidangan UMNO sahaja! Jika dia tidak mengambil apa2 tindakan SEBELUM perhimpunan ini berlangsung, ini bermakna HISHAMUDDIN telah gagal dalam tugas nya, dan membuktikan yang dia (Menteri KDN) benar2 seorang PONDAN TUA YANG HANYA TAU MENYALAK DAN MEMBERI AMARAN!

Yang Ikhlas,