Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, June 28, 2011

PKR Jgn Kalut, Budak2 BN Bukan Otak BERUK Macam Budak2 PR.


Untuk menunjukan semangat PATRIOTIK mereka, budak2 BN telah "berkunjung" ke ibu pejabat PKR malam semalam. Tapi jangan la PKR risau, takkan mereka bakar pejabat kamu tu, sebab apa aku tau? Sebab kami ni tak berfikir macam budak2 Pakatan rakyat. Rata2 budak2 PR ni mempunyai OTAK BERUK dan bertindak pun sudah pastilah macam BERUK, tu pasal mereka asyik bodek KHAIRY untuk join PR sebab semua kita tahu KHAIRY tu pun BERUK.

Jadi nya tak payah la nak besar2 kan cerita kunun nya budak2 tu nak bakar pejabat PKR la itu la ini la. Takkan berlaku nya. Tetapi budak2 PR ni perlulah berubah sikap sikit, dan jangan ingat korang boleh buat sesuka hati mak bapak korang. Kesabaran tu ada had nya. Melayu ni memang lembut dan sopan, serta amat bertolak ansur, tapi jangan di permainkan maruah nya terlalu sgt, jika Melayu hilang sabar, lain pulak jadi nya.

Dan Melayu yg aku cakap ni bukan Melayu PAS, itu bukan Melayu, orang PAS kata mereka hanya orang Islam, dan juga bukan Melayu PKR dan DAP sebab mereka kata mereka berbangsa Malaysia. Melayu yg aku maksud kan ialah Melayu Islam SEJATI dalam BN. Kami ni Berbangsa MELAYU dan BERAGAMA ISLAM! Dan kami akan pertahankan Bangsa dan Agama kami!

Yang Ikhlas,