Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, June 22, 2011

Seronok Baca Komen SI BODOH Yang Berlagak Pandai.

Aku kalau masuk Malaysiakini kadang2 dongeng2 dalam tu tak best sgt baca, tapi komen2 pengikut PR yang bangang2 dan bodoh2 tu lah yg amat aku suka baca. Gelihati pun ada, bila si bodoh yang kebanyakan nya orang2 Melayu PAS menulis komen2 yang amat tak masuk akal. Pada kalangan mereka, komen tu best!

Mereka tak sedar yang mereka dah SAH menjadi hamba kepada PKR dan DAP. PAS betul2 macam si Pak Pandir yang menang sorak kampung tergadai. Tengok sahaja la hal Perhimpunan BERSIH 2.0 ni, sapa yang beria2, NGO ke PAS? Di sini lah letak nya KEBODOHAN PAS ni. Mereka tak sedar agenda tersembunyi BERSIH ni.

Mereka tak sedar yang AMBIGA ANTI ISLAM tu hanya merupakan boneka yang di mainkan oleh DAP dan PKR untuk membuat huru hara dan MELAGA-LAGAKAN orang2 MELAYU! PAS yang bodoh dan amat senang kene tipu ni pun laju je bangkit, konon nya nak pilihanraya bersih. Apa punyer BODOH la korang ni.

Agak nya disebabkan pilihanraya PRU12 dulu tak bersih lah maka nya Pulau Pinang, Selangor, Kedah, Kelantan dan Perak (11 bulan) jatuh ke tangan Pakatan Rakyat yer? Inilah PAKATAN BODOH PR ni, bersih hanya jika menang, kalau kalah kotor. Woi BODOH SIAL! Sudah2 la jadi BODOH SIAL tu. Malu la woi!

Korang boleh tgk contoh betapa BINGAI nya penyokong PR ni seperti di atas tu. Tak habis2 PAS ni kene bodoh dgn DAP. PAS BODOH! ooo yeahhhh!

Yang Ikhlas,