Berita Harian: Mutakhir

Monday, June 13, 2011

Undi PAS Tidak Lagi Dapat Tiket Ke Syurga!

PAS yang sebelum ini menjadi kebanggaan pengikut nya kerana kunun nya mereka sahaja lah yang memperjuangkan ISLAM di Malaysia TIDAK lagi releven apabila perjuangan mereka telah bertukar dari ISLAM kepada Negara Berkebajikan.

Memang sejak kebelakangan ini PAS dah mula menunjukkan sikap2 membelakangkan ISLAM dalam perjuangan nya, kerana mereka TERPAKSA menjilat jubor ANWAR @ PKR dan DAP. Sejak PAS berkawan baik dengan parti PANDIKUTTI KUAT ROMEN (PKR) dan DOG AND PANDIKUTTI (DAP) mereka terpaksa mengubah haluan perjuangan mereka. Sebab apa? Sebab mereka sebenarnya gilerkan KUASA. Bukan kerana ALLAH.

Jadi untuk orang2 PAS ni jgn nak belagak la. Mengundi PAS sekarang tidak lagi merupakan TIKET KE SYURGA! Habis macam mana pulak dgn mereka yang dah pegang TIKET SYURGA yang di berikan oleh N.AJIS sebelum ni kerana mengundi PAS?

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Ingatlah, PAS tidak akan ada upaya untuk menandingi PKR dan DAP. Kalau orang PAS di letakkan sebagai MB pun, hidung mereka pasti terikat dengan tali mainan DAP dan PKR. PAS hanya sebuah parti politik bukan nya PEJUANG ISLAM! Seharusnya mereka membuangkan perkataan ISLAM pada parti mereka sebab ISLAM bukan lagi perjuangan mereka.

KALAU ANDA UNDI PAS, ANDA AKAN MASUK NERAKA!

Yang Ikhlas,