Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, July 6, 2011

AMBIGA Tak Perlu Letak Byk Syarat. Jangan Masih Nak Besar Kepala.


Wei keling haram jadah anti ISLAM! Kamu tak payah la letak byk syarat. Melebih2 pulak, kalau kamu tak puas hati, teruskan je la perhimpunan haram jadah kamu tu di jalanraya. Kalau kamu berani la kan. Kalau kamu benar2 ikhlas untuk memperbetulkan sistem SPR yang pada kamu tak elok tu, kamu patut ambik kesempatan ini di mana pihak SPR dan kerajaan telah membuka pintu kepada kamu untuk rundingan.

Ni apa kes pulak nak demand macam2 ni? Kamu siapa? Habis kalau pihak kerajaan taknak bebaskan tahan2 tu la misal nya, adakah kamu akan ke jalanraya pada 9 julai ni? Jika macam tu la cerita nya, bersiap sedia lah untuk menghadapi apa yg bakal kamu tempuhi pada hari tu nanti.

Kamu ingat kamu boleh ugut sebuah negara berdaulat seperti negara kita ni? Kamu ni keling giler ke ambiga? Kamu nak merasa duk kat Taiping 2 tahun? Buatlah kalau berani. Dah kerajaan berlembut, sehingga AGONG kene merayu kepada rakyat, huh! Amat kurang ajar punyer keling!

Panas! Wei keling, teruskan je la perhimpunan kat jalanraya, ramai juga nak tengok kepala korang semua tu keras ke apa. Untuk budak2 MELAYU yg seronok MENJILAT JUBOR AMBIGA ni, korang takder maruah ke? RAJA kita terpaksa merayu disebabkan keling ni. Ini keling yang berjuang habis2an dalam kes LINA JOY sedikit masa dulu. JUBOR KELING AMBIGA ini jugaklah yang JILAT untuk kepentingan politik pemimpin GAY korang tu!

BODOH, BANGANG, dan PENDERHAKA!

Yang Ikhlas,