Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, July 12, 2011

Anwar Ibrahim Lebih Baik Beli Sebuah Pulau Kecil, Jadi PM Di Situ. Habis Cerita.

Aku rasa jalan penyelesaian untuk ANWAR IBRAHIM yang bercita2 nak jadi PERDANA MENTERI amat mudah. Memandangkan rakyat Malaysia dah JIJIK dan MUAK dengan perangai dan lakonan serta perbuatan TERKUTUK orang tua giler seks bernama ANWAR IBRAHIM ini, aku cadangkan agar dia pergi ke mana2 negara yang ada menjual pulau2 dan membelinya. Lepas itu bawak la semua pemimpn2 serta ahli2 PKR, PAS dan DAP untuk mendiami dan menjadi "WARGANEGARA" pulau itu.

Dengan itu maka Anwar Ibrahim bolehlah menjadi PM di pulau tersebut. Bagi la nama negara kau apa2 contohnya BERSIH ke, GAYLORD ke, BLOWJOB ke apa2 je la. So korang boleh la build negara sendiri dengan corak korang sendiri di pulau tu.

Semestinya negara korang akan BEBAS SEKS, BEBAS ARAK, BEBAS JUDI dan BEBAS BERSUARA serta BERSIH seperti yang korang idam2kan. Amacam? Ok tak? Kalau rasa2 tak ok dan mahu kekal di sini, tolong lah jadi warganegara yang cintakan keamanan dan bersopan santun. Cara demo ni bukan cara kita, bukan acuan kita. Gelanggang kita di Pilihanraya. Buktikan sokongan rakyat di pilihanraya nanti. Jangan susahkan rakyat dan negara!

Yang Ikhlas,