Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, July 5, 2011

Batalkan Dulu Perhimpunan Bersih 2.0 Sebelum Menuntut Macam2!

Dalam Malaysiakini pelbagai tuntutan di buat. 4 Sasterawan Negara minta bebaskan tahanan dan buka pintu perbincangan la, Dr Asri nak buat minggu kuning la dan macam2. Apa pun desakan yang di buat, pihak "DISANA" perlulah memulakan langkah awal iaitu BATALKAN PERHIMPUNAN HARAM ITU DAHULU!

Macam mana mereka kata mereka ikhlas nak buat perhimpunan itu kerana kepentingan rakyat sedangkan mereka tidak mahu beralah. Kerajaan dah bagi laluan macam2, termasuk memberi kebenaran BERSIH di buat dalam stadium dan SPR juga telah mengatakan persetujuan untuk berbincang tetapi apa tindakan BERSIH? Kenapa terlalu ghairah nak buat demo? Yang kerajaan minta ialah batalkan rancangan tersebut dahulu, kemudian mari berbincang. Tapi nampak nya terlalu BESAR KEPALA HOTAK AMBIGA ni. Dan aku percaya AMBIGA ni di kawal dari jauh oleh ANWAR IBRAHIM. Tanpa sokongan ANWAR, tak mungkin AMBIGA begitu berani sehingga sanggup MENDERHAKA kepada Yang Di Pertuan Agong.

Tanpa sokongan Pakatan Rakyat, siapa je yg nak sertai perhimpunan haram jadah tu? Jadi untuk MELAYU2 BALACI KELING ni seperti DR ASRI dan 4 EKOR SASTERAWAN NEGARA tu termasuk juga anak TUN M iaitu Marina hentikanlah dari terus menjadi BALACI atau PENJILAT JUBOR kepada SI KELING ANTI ISLAM AMBIGA ni! Sedarlah sikit apa yang mereka sedang rancang. Kedaulatan negara jangan di perlekeh!

Yang Ikhlas,