Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, July 5, 2011

CINA dan INDIA Akan Bergembira Jika Perhimpunan Bersih Di Teruskan! AMBIGA PENDERHAKA!

Adakah wajar seorang rakyat mengenakan syarat untuk menurut Titah Ketua Negara? Ambiga sepatutnya membatalkan dulu perhimpunan haram tu sebelum memohon mengadap Tuanku. Ini satu tindakan kurang ajar. Ambiga perlu di ambil tindakan. Istana juga patut mengenakan syarat agar KELING ANTI ISLAM ni membatalkan perhimpunan itu dulu sebelum memperkenankan KELING ni mengadap Tuanku.

PAS juga sepatutnya tidak perlu sebuk nak hantar wakil, aku heran mereka kata perhimpunan ini bukan agenda politik, tetapi kenapa PAS nak turut serta? Biarlah NGO yg mengajurkan perhimpunan tu yg mengadap Tuanku.

Satu lagi, aku nak ajak korang semua merenung sikit kemungkinan yg bakal terjadi jika perhimpunan itu di teruskan. Bersih aku percaya akan di penuhi dengan orang2 Melayu dari PAS dan PKR manakala di sebelah sini pulak Melayu dari UMNO, PERKASA dan lain2. Maka jika berlaku pertembungan, nescaya pergaduhan akan berlaku. Persoalan nya;

Soalan: Antara siapa?
Jawapan: Melayu dgn Melayu.

Soalan: Di mana orang2 CINA dan INDIA?
Jawapan: Haaaaa mereka akan berada di rumah.

Soalan: Apa mereka buat?
Jawapan: Mereka akan bertepuk tangan dan melompat2 kegembiraan.

Soalan: Sebab apa mereka gembira melihat pergaduhan itu?
Jawapan: Sebab percaturan mereka menjadi, iaitu melaga2 kan sesama Melayu, mereka akan bersorak keseronokan melihat Melayu bergaduh sesama sendiri. POLIS yang juga majoriti Melayu akan menangkap ramai orang2 Melayu sumbat dalam jel. Matlamat orang2 CINA dan INDIA makin tercapai.

Renung2kan la dengan fikiran terbuka.

Yang Ikhlas,