Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 9, 2012

Anwar Bebas ... Apa Maksud Semua Ini?

Anwar Ibrahim bebas dari tuduhan MELIWAT Saiful atas dasar tidak cukup bukti. Hmmm apa semua ni?

Adakah Mahkamah tertekan dengan desakan segelintir manusia2 bodoh yang mengugut untuk merusuh jika Anwar di dapati bersalah?

Adakah keputusan ini dapat membuka mata dan pemikiran BODOH pengikut2 tegas Anwar bahawa Mahkamah tidak di pengaruhi oleh mana2 pihak?

Adakah ini bermakna Anwar akan terus bebas MELIWAT mat2 jambu tanpa risau di ambil tindakan?

Adakah Mahkamah membebaskan Anwar demi untuk mengelakkan rusuhan pengikut2 dan penggemar2 LIWAT yang sebuk berkumpul di luar mahkamah?

Adakah dengan ini maka kita akan lihat nanti "Mahkamah Rakyat" akan bersidang setiap kali Anwar dan rakan2 ke mahkamah dek kerana "KEJAYAAN" mereka hari ini?

Adakah keputusan ini menunjukkan bahawa Saiful berbohong?

Adakah Anwar Ibrahim berani untuk bersumpah laknat sekarang setelah dia di bebaskan dari tuduhan tersebut?

Banyak giler persoalan .... apa pun aku yakin Anwar bersalah. Takpe la Anwar, kau bebas di mahkamah dunia, tetapi ingat, ada lagi mahkamah di akhirat nanti. Banyak penjenayah2 terlepas dari hukuman dunia, tetapi sebagai umat Islam, percayalah TIADA SIAPA akan terlepas dari Mahkamah ALLAH!

Pada masa itu, penyokong2 Anwar akan melopong dan menerima tempias kerana mereka mencaci maki Saiful, Polis, Mahkamah, UMNO dan semua yang menyokong Saiful. Terima jugalah bahagian korang.

Allah maha mengetahui ...

Yang Ikhlas,