Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 11, 2012

Dah Bebas Tapi Anwar Masih Menyalak Macam Anjing ... Pesal?

Orang selalunya kalau dah bebas dari tuduhan happy, ajak kawan makan2, buat kenduri kesyukuran, ini tak menyalak sana sini macam anjing pesal? Adakah Anwar dah kene penyakit kelamin atau penyakit Anjing Giler sebab suka maki hamun org mcm anjing?

Pada pendapat aku Anwar meroyan cam Anjing tu bukan apa, sebab dia tahu masih ramai orang yang yakin dia memang meliwat Saiful, di tambah pulak cerita blue yg dia lakon dengan budak cina dalam bilik hotel tuh. Baik punya henjut aaa Abg Nuar! Hahaha

Sekarang pulak terdengar kembali desakan2 kecil minta Anwar bersumpah laknat bersama2 Saiful. Dah di bebaskan nih masih takut ke Abg Nuar? Inilah pemimpin KOTOR dan JIJIK yang di maksudkan oleh Hasan Ali tetapi masih di junjung oleh budak2 PKR. Dan amat mengecewakan PAS turut menjadi salah satu kaki JUNJUNG tegar Anwar Kaki Liwat nih.

Di mana lah letak nya perjuangan PAS. Aku bukan apa, kalau orang2 DAP dan PKR menyokong Anwar aku boleh terima, sebab ahli2 mereka memang ramai GAY. Tapi aku tak leh terima sebuah parti yg kononnya memperjuangkan ISLAM boleh menyokong dan sama2 merusuh untuk membebaskan seorang kaki liwat!

Mereka lupa kah yang mahkamah dah sahkan air mani yang di ambil dalam dubur Saiful ialah milik Anwar Ibrahim! Masih tak caya ke? Takkan Anwar tuang air mani dia dalam buntot Saiful guna cawan. Mengong la lu orang!

Korang semua tahu berapa ramai penjenayah2 bebas kerana tak cukup bukti, itu tak bermakna mereka tak bersalah! Fikirlah sikit dol!

Yang Ikhlas,