Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, January 10, 2012

Dr Abdul Rani Osman Pengganti Hassan Ali?

Pemuda PAS Selangor mahu Dr Abdul Rani mengganti tempat Hassan Ali sebagai ahli EXCO Kerajaan Selangor. Ada apa yang boleh di buat mamat ni? Apa yang boleh di ubah nya? Jawab nya sama je la dooowhh! Lebih teruk dari Hassan Ali la jawab nya. Sekurang-kurang nya Hassan Ali berani menegakkan ISLAM, misal nya dalam kes penjualan arak di 7E, mamat ni ada berani ka mau buat camtu?

Dr A. Rani ni agak nya berani ke nak lawan setan2 dalam DAP tu? Berani nak lawan atau tegur Khalid? Ada telor ke Dr ni untuk menegakkan ISLAM setelah dia lihat apa yang terjadi kepada Hassan Ali? Satu arahan je dari Azmin, toingggg! tepelanting Hassan Ali keluar dari PAS. Itu belum lagi big boss mereka Mr Liwat Anwar Ibrahim. Kalau dia kasik arahan, aku rasa N.ajis pun toinnnggggg tepelanting kene buang! Huhuhuhuhu

Aku suka cabar sesiapa yang menggantikan tempat Hassan Ali ni untuk mula2 sekali minta dan nasihatkan Khalid GAGAP untuk memberhentikan bantuan kepada rumah2 ibadat bukan Islam tu. Kan tak boleh buat camtu .... HARAM! Sedangkan jika kita jual batang pisang untuk orang HINDU misalnya untuk upacara sembahyang mereka pun di kira DUIT HARAM inikan terang2 nak bantu rumah2 ibadat bukan Islam!!

PAS kene buat penjelasan berkenaan hal ini, aku dengar citer PAS ni taknak join BN sebab BN mungkar! Habis apa cerita kes arak, judi dan membantu kuil2 nih? Tak mungkar ke? Apa pun, sesiapa pun yang bakal mengganti Hassan Ali pastinya mereka takkan ADA TELOR untuk bertindak demi ISLAM seperti yang di lakukan oleh Hassan Ali. Mereka akan di KELDAI kan oleh PKR dan DAP ... tengok je la nanti!

Yang Ikhlas,