Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 9, 2012

Inilah Kebebasan Bersuara Dalam PAS @ PR

PAS dan Pakatan Rakyat sebuk mengatakan tentang kebebasan bersuara. Pada mereka kebebasan tersebut tidak ujud sama sekali di negara kita. Tetapi apa pulak yang nak kita katakan tentang tindakan PAS MEMBUANG HASSAN ALI kerana beliau lantang memperjuangkan ISLAM. Bukan kah PAS memperjuangkan ISLAM? Kalau yer, kenapa pulak buang Hassan Ali kerana perjuangkan ISLAM?

Aku kompius neh. OooOoooooooOOOo lupa pulak, sebenarnya PAS tidak mahu buang Hassan Ali tetapi PAS (Parti Anu Songsang) di desak oleh DAP (Dog And Pig) dan PKR (Pandikutty Kuat Romen) untuk membuang Hassan Ali kerana Pak Hassan selalu mengambil tindakan dan membuat kenyataan yang bercanggah dengan pendapat mereka (DAP dan PKR)

PAS yang dulunya mengkafirkan orang2 UMNO kerana bekerjasama dengan MCA dan MIC, kini dalam dilema kerana jika mereka tidak mengikut kata2 DAP dan PKR maka DENDAM KESUMAT mereka untuk menjahanamkan UMNO tidak akan kesampaian.

Jadinya, mana kebebasan bersuara dalam Pakatan Rakyat ni? Jawabnya ... semua itu satu lagi PEMBOHONGAN BESAR mereka demi kuasa dunia. Mereka sanggup buat apa sahaja demi kuasa dan busuk hati mereka. Dan PAS akan KARAM akibat dari DENDAM KESUMAT mereka terhadap UMNO.

Mahkamah hari ini membuktikan bahawa badan tersebut tidak di pengaruhi oleh UMNO @ BN, PAS pulak telah membuktikan mereka DI PENGARUHI (di tarik hidung macam KELDAI BODOH) oleh DAP dan PKR.

TAKBIR!!!

Yang Ikhlas,