Berita Harian: Mutakhir

Thursday, January 12, 2012

Ismail Kamus Anggap Hasan Ali Kotor

Kesian Hasan Ali dan perjuangan murni nya, sekarang dia dah di SEPAK keluar dari parti semua rakan2 dia kutuk dia habis2. Ismail Kamus pun anggap Hasan Ali KOTOR! Ish ish ish, perjuangkan ISLAM kotor rupanya di mata orang2 PAS nih.

----------------------------------------
KUALA LUMPUR, 12 Jan: Bekas Adun Gombak Setia, Datuk Ismail Kamus menafikan dakwaan pihak media kononnya beliau hadir pada sidang media Datuk Dr Hasan Mohd Ali di Pinggiran Taman Tun Dr Ismail, 8 Januari baru-baru ini.

Beliau bertegas akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak media yang melaporkan berita palsu itu, lapor Harakah cetak yang sedang dalam pasaran sekarang.

Menurut beliau, tidak ada sesiapa yang menghubunginya untuk menghadiri sidang media Hasan.

“Ini amat mengaibkan saya. Saya dikata bersekongkol dengan Hasan, ini tidak cantik. Nama saya sudah dikotorkan,” kata Ismail Kamus, bekas Adun Gombak Setia itu.
------------------------------------

Begitulah nasib seorang pejuang ISLAM, Hasan Ali dan lain2 pemimpin PAS perlu ingat peristiwa penting ini. Anda juga akan di SEPAK jika anda memperjuangkan ISLAM seperti Hasan Ali. Jangan kata memperjuangkan ISLAM, pegi lawat Hasan Ali pun ada risiko di buang oooooo ... Hati-hati ....


Yang Ikhlas,