Berita Harian: Mutakhir

Thursday, January 12, 2012

Muslimat PAS Kata Maki Hamun Itu Dakwah!

Korang kenal ke dengan Aiman Athirah Al Jundi? Inilah muslimat PAS yang menjerit2 macam PEREMPUAN JALANG MENGAMUK masa 901 aritu. Menari2 di khalayak ramai dan menyanyi2 macam keling mabuk! Tak reti malu ke pun? Mereka sampai sanggup kata perempuan masuk musabaqah al quran tu menjual suara! Tapi menjerit2 menari2 terkinja2 memaki hamun orang di khalayak ramai tu apa pulak nama nya? Sunah RASUL? Agaknya orang2 PAS ni bukan ahli sunnah, mereka tak mengambil peribadi Rasul kita sebagai contoh. Seperti biasa dan seperti kaum2 munafik lain, mereka akan salahkan orang lain atas perbuatan mereka itu. Ini antara alasan perempuan ALA jalang muslimat PAS ni;

---------------------------------------
Pada hari itu, suasana dakwahnya berbeza. Di keliling saya adalah Wanita-Wanita Pemberani…yang biasa "bertempur" dengan Kezaliman Regim.

Ekpresi kebencian rakyat. Benarkah kita semua kisah pada nasib rakyat yang telah dizalimi? Ekspresi saya yang juga biasa menjadi mangsa kezaliman Regim di sebalik tirai besi lokap…..
----------------------------------------

Sejak bila lak rakyat Malaysia di zalimi? Aku tak paham tul la budak2 BODOH TEGAR PAS ni, aku ni bukan mentedarah duit UMNO, tapi aku tak rasa pulak aku kene zalim. Zalim yg mcm mana? Sundal ni mabuk todi tul. Maaf la aku maki2 sebab dia kata takpe boleh maki hamun org aku pun maki hamun dia la. Jalang ni betul2 ikut sunnah N.ajis, dulu N.ajis pun kata kita boleh maki hamun orang, sebab ALLAH pun maki hamun org jugak.

Adoi berat2 .... Aku ni bukan lah ahli AGAMA, tapi aku rasa aku tak pernah lagi la maki hamun org tengah2 jalan macam JALANG MURAHAN seperti yang di buat oleh muslimat PAS nih. Dan dia kata menjerit2, menari2 tu BERDAKWAH! Tolong lah wahai rakyat Malaysia, lihat lah mereka2 nih, lihat gambar JALANG kat atas tu, itu lah muka JALANG yang maki hamun orang dengan terkinja2 di tengah jalan di saksikan beribu2 org. Tak tau malu! Harkkkkk tuiii!

Yang Ikhlas,