Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 18, 2012

Tendangan Ke Telor PAS: EXCO PAS Selangor Tak Layak Jaga Hal Ehwal Islam

Pada sidang akhbar selepas majlis berkenaan, Abdul Khalid mengumumkan bahawa Dr Ahmad Yunus akan bertanggungjawab terhadap portfolio Adat Resam Melayu, Belia dan Sukan yang sebelum ini dipegangnya.

Manakala portfolio mengenai hal ehwal Islam, infrastruktur dan kemudahan awam akan disandang oleh Abdul Khalid.

"Kami percaya YB Dr Ahmad Yunus ADUN Sijangkang boleh menjalankan tugas dengan amanah, telus dan bertanggungjawab.
------------------------------------

Kah kah kah sebenar nya bukan nak kesah sangat sapa di lantik EXCO wakil PAS di Selangor sebab sapa pun yg di lantik sudah tentu hidung nya akan di cucuk macam LEMBU oleh PKR dan DAP.

Tapi mengejutkan apabila wakil PAS yang konon nya sebuah PARTI ISLAM tetapi tidak di beri mandat menjaga HAL EHWAL ISLAM di Selangor! Hahahahahaha Khalid GAGAP yang tak reti apa pasal ISLAM yg memegang potPELIOR Hal Ehwal Islam huhuhu, kenapa agak nya yer? Jawab nya mudah jer, PKR dan DAP dah tak percayakan PAS dan takut kalau2 peganti PAS kali ini juga akan selalu "MENGGANGGU" urusan JUDI dan ARAK serta RUMAH2 URUT berlesen di Selangor.

Sebagai langkah berhati2 maka PKR dan DAP letak la LEMBU PAS ni di potPELIOR lain. Hahahaha PAS seronok! Pasti nyer SERONOK! Sebab yg penting pada mereka ialah dapat jugak KUASA sikit. Maklumla, org GILER MEROYAN kan kuasa dunia!

Anywayz, apa yg berlaku ini merupakan satu TENDANGAN KE TELOR PAS, wakil PAS yg konon nya semua nya ustaz2 belaka tetapi tidak di beri tugas menjaga Hal Ehwal ISLAM di Selangor! MEMALUKAN!!!

TAKBIR!!

Yang Ikhlas,