Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 14, 2012

KES BEBAL: Ahli Pakatan Rakyat Menyokong Penghinaan Nabi

Pada Maulidul Rasul yang lepas seorang pemuda / wartawan Arab Saudi Hamza Kashgari telah menulis di Tweeter nya:

"I have loved things about you and I have hated things about you and there is a lot I don't understand about you."

"I will not pray for you,"

yang membawa maksud:

"Ada perkara yang saya suka mengenai Awak ( Muhammad S.A.W. ), Ada perkara yang saya benci mengenai Awak dan banyak yang saya tak faham mengenai Awak"

"Saya tidak akan mendoakan Awak"

Maka dengan penulisan menghina Nabi ini kerajaan Arab Saudi telah memburu mamat ni, sehingga lah mamat ini di dapati masuk ke negara kita. Dan kerajaan kita telah bekerjasama dengan kerajaan Arab untuk menghantar kembalai mamat ini untuk di hakimi di sana. Kita paham mengapa negara2 barat begitu mengambil berat dan mengutuk tindakan kita. Konon nya mereka pejuang hak asasi manusia. Mereka ini kafir laknattullah sudah tentu mereka mahu menunjukkan ISLAM ini buruk dan macam2 lagi. So sebagai negara berdaulat, aku TABIK dengan kerajaan kita yang tidak mudah tunduk dengan desakan barat. CAYA LAH!

Tapi yang menjadi hairan dan boleh kata MEMALUKAN negara kita apabila ada umat ISLAM kita sendiri yang konon nya turut memperjuangkan hak asasi manusia turut sama beria2 membela dan menunjukkan sokongan terhadap perbuatan BIADAP dan MENGHINA ISLAM ini. Peguam handalan yang bertudung likup Fadiah Nadwa Fikri dengan bangga mempertahankan Hamza Kashgari ni. Dan rupanya2 minah ni penyokong kuat Pakatan Rakyat! Wow! Tahniah buat PR, semua ada dalam Pakatan Rakyat nih, PELIWAT ada, PENZINA ada, PENJUAL AGAMA ada, KAKI PELACUR ada dan bukan dari ahli2 biasa je tapi dari ahli biasa sampai ke para pemimpin Pakatan Rakyat pun berlambak manusia2 jenis ini.

Fadiah Nadwa Fikri ni pulak sama sesat dengan Hamza Kashgari apabila dia cuba membela perbuatan terkutuk yg di lakukan oleh mamat tu. Apa nak jadi budak2 PR ni. Ontah laaaaa

Yang Ikhlas,