Berita Harian: Mutakhir

Monday, February 13, 2012

KES CINA LANCAU: DAP Bantai Pekerja Melayu KFC, NGO Melayu Tidor Lena!

Lihat gambar di atas, kalau CINA BABI tu membuat sidang akhbar di iringi wakil rakyat DAP dan pemberita2, budak2 MELAYU ini pergi memberi keterangan tanpa ada yang menyokong mereka. Mana NGO Melayu? Mana pertubuhan2 Melayu? Tetapi mereka sempoi selamba kenapa? Kalau mereka bersalah boleh ke mereka cool dan selamba camtu?

NGO Melayu mesti mencontohi DAP dan Malaysiakini. Maksud aku contohi DAP dan Malaysiakini dalam hal mempertahankan BANGSA mereka (BANGSA CINA BABI LA TU) Aku ada terbaca dalam blog mana tah, kata nya budak Melayu pekerja KFC terbabit kene berhenti 24jam tanpa notis! Soalan aku mana pegi NGO2 Melayu bagi mempertahankan budak Melayu ni?

Macam2 CINA BABI tu hentam dan tuduh dia, tapi sayang sungguh, aku mungkin paham UMNO tak masuk campur sebab taknak politikkan isu ini, bukan macam DAP LAKNATTULLAH, semua benda nak di politikkan, tapi yg aku tak paham mana pegi PERWIRA2 MELAYU yang terjerit2 nak bela bangsa MELAYU? Termasuklah pertubuhan PERKASA misal nya.

Jangan pandang kes2 kecil ini sebagai tidak penting, ini semua di nilai oleh rakyat. Bangsa Melayu telah di HINA dalam kes ini, dan yang menerima akibatnya atau hukuman nya Melayu jugak! Tidakkah NGO2 MELAYU terasa mereka patut meniru gaya dan cara DAP dan Malaysiakini.Com? Sebab apa orang2 CINA sukakan DAP? Inilah sebabnya, sebab mereka dapat lihat bagaimana DAP memperjuangkan bangsa mereka. Sorry to say la, dalam insiden CINA BABI dan PEKERJA MELAYU KFC ni, aku KAGUM dengan cara DAP dan Malaysiakini dan sekutu2 mereka dalam memperjuangkan nasib dan hak bangsa mereka.

NGO MELAYu apa bikin? TIDORRRRRrrrRRrrRRrrRrRrr zZZzzZzzZzzzZzzzZZZzzzz

Yang Ikhlas,