Berita Harian: Mutakhir

Sunday, May 5, 2013

BERITA BAIK: BN BAKAL MENANG BESAR HARI INI... INSYAALLAH!






Ramai pihak dari luar dan dalam negara meramalkan Barisan Nasional bakal menang BESAR hari ini (dengan izin ALLAH tentunya)! Sehubungan itu, di negeri yg bakal di rampas kembali seperti SELANGOR dan KEDAH di jangka akan berlaku sedikit kekecohan apabila urusan pindah kuasa berlaku. Tetapi rakyat di minta tenang dan biar pihak berkuasa menjalankan tanggungjawab mereka. 

Kami menyeru pihak2 yang tewas agar menerima kekalahan ini dengan hati terbuka. Pada yg menang TAHNIAH buat anda. Yang kalah pula terima hakikat bahawa anda bukan pilihan rakyat. Cuba lagi lain kali. Jadi lah orang yg budiman. Jangan la perangai macam MONYET ... bila menang sorak kuat dan berkata mereka pilihan rakyat, tapi bila kalah buat bising dan huru hara. Terima la jugak itu pilihan rakyat. Jangan buat peranagi macam MONYET ok!

Dan bagi yg beragama ISLAM, jika anda kalah, percayalah pada ketentuan ilahi. Semua ini dah tertulis. Terima lah dengan redha.

Untuk BN, aku ucapkan TAHNIAH awal2 ... INSYAALLAH dengan izin ALLAH BN akan berjaya dengan cemerlang! Dan untuk puak2 PAS yg begitu taksub dgn pemimpin mereka tu, bawak2 la belajar dari kekalahan ini. Anda kalah kerana rakyat tak bersetuju dengan tindakan2 anda yg membelakangkan ISLAM demi kuasa dunia! Anda juga menggadaikan kebajikan pengundi untuk kepentingan peribadi anda. Sanggup mengadai agama demi kuasa! Anda buat apa sahaja asalkan berjaya tawan Putaraja.

TAHNIAH BN! Di atas kejayaan gemilang!