Berita Harian: Mutakhir

Saturday, February 14, 2009

Biarkan Nizar Dengan Angan-Angannya

Bagai pungguk rindukan bulan... bulan tak tiba2 ke bumi. Camtu lah rasanya Datuk Seri Nizar kita nih. Tak cukup buat kacau bilau di Perak, pergi pulak ke Selangor. Sudah la tu Nizar oii, terima je lah hakikatnya bahawa kamu tewas kali nih. Cukuplah apa yang kamu dah buat, huru hara, kacau bilau, menderhaka dan mangguris hati kami Orang2 Melayu. Aku rasa kamu ni Nizar bukan Melayu tapi Melakayu! Jangan di main api kemarahan rakyat. Yang kamu tengok asyik TAKBIR!! TAKBIR!! bila kamu berucaptu bukan suara 100% orang Melayu. Ramai antara kami yang benci, menyampah dan meluat dengan sikap kamu wahai Nizar!

Kamu di lantik sebagai MB pun bukan sebab parti kamu majoriti, hanya sebab TUANKU SULTAN PERAK hendakkan MB Negeri Perak ni dari Orang Melayu Islam! Kamu lupa ke? kalau TUANKU tak menggunakan kebijaksanaan nya hari tu, nescaya kamu pun takkan dapat jadi MB whai Nizar yang DERHAKA oiii!

Sedar diri tu. Geram tul aku sampai tak tau nak cakap apa dengan makhluk yang tak reti2 bahasa nih. Kalau monyet pun org boleh latih untuk petik kelapa, kamu ni manusia tapi tak boleh di ajar! Bawah sikit dari sang monyet ke?!?!?!?