Berita Harian: Mutakhir

Monday, February 9, 2009

Budak-BUdak Sekarang Dah Kurang Hajar!

Memang kurang hajar! mana tak nyer, lepak di sebelah rumah aku, lepas tu bukan tak nampak aku ada kat luar tuh, dengan mencarut, memekak, merokok! hmmm apa nak buat dah tegur sekali lepas tu ok sket, ni dah mula lagi. Nak kene bawak kayu hentak pala derang ke? ish, napa la budak2 sekarang nih. dulu aku jahat gak tapi tahu nak hormat org lebih tua dari kita. yang lebih aku pelik, budak2 cina aku tengok mesti habiskan masa petang2 dgn main bola keranjang ke, bolasepak ke, tapi budak2 kita ni suka melepak!

Lepas tu lak belagak samseng! tapi bila kene gertak sikit kecut! bila ramai2 derang la paling berkuasa! bila sorang2 cam sotong! haha pe nyer lawak budak2 zaman skrg. memang kurang hajar.

Tak semua la kan ...