Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 17, 2009

Lakonan Abdul Khalid Ibrahim !

Abdul Khalid Ibrahim tiba-tiba pulak hari ni keluar kenyataan, katanya hendak Mengadap ke Bawah Duli Tuanku Sultan Selangor untuk meminta nasihat tentang "Tawaran si Eli Bogel" untuk melepaskan jawatan EXCO dan juga ADUN Bukit Lanjan. Kenapa baru sekarang nak mintak nasihat TUANKU? Nak tunjuk yang kamu tu bukan PENDERHAKA? Kalau betul kamu buklan PENDERHAKA kenapa tak kutuk perbuatan rakan-rakan kamu wahai Khalid oii? Jangan lah nak belakon macam orang baik. Kamu boleh terima tawaran si Eli Bogel tu tanpa rujuk kepada TUANKU pun. Dah sah2 si ELI BOGEL tu dah memalukan TUANKU!

Seorang EXCO Kerajaan Negeri Selangor berkelakuan begitu! dan mengaku dalam sidang akhbar bahawa beliau tidak malu dengan aktiviti seks beliau sebab beliau sebagai seorang perempuan bujang! Saya tak pakar dalam budaya orang2 cina, tapi saya rasa mereka juga mahu melihat anak2 perempuan mereka berkahwin sebelum melakukan perkara2 sumbang begitu!

Bila sesaorang wakil rakyat membuat perkara sumbang dan telah mengaku atas perbuatannya, apakah perlu MB Selangor mendapatkan pendapat SULTAN SELANGOR? Kenapa masa nak buat kandang babi terbesar di Malaysia ari tu dan masa nak beli kereta CAMRY untuk EXCO2 kamu tak mintak nasihat SULTAN SELANGOR??

Jawabnya .. KAMU BELAKON BAIK JE KHALID OII! Orang bodoh pun boleh nampak lakonan kamu nih.