Berita Harian: Mutakhir

Friday, April 10, 2009

Bilakah Kegilaan Kuasa PAS dan PKR Akan Tamat?


Aku memang menyampah tul kalau tengok orang2 Melayu yang nak bunuh bangsa sendiri cam si Anwar Ibrahim dan si Husam Musa nih! 2 EKOR makhluk ALLAH ni dan ber EKOR2 lagi rakan2 seperjuangan mereka yang berbangsa MELAYU dan beragama ISLAM ini, sanggup membunuh bangsa sendiri sebab GILA KUASA DUNIA NYA! Bukan sanggup MEMBUNUH BANGSA sendiri, malah sanggup MENGGADAI ISLAM untuk mencapai IMPIAN mereka!

Anwar Ibrahim dengan bangga nya menyiarkan penulisan seorang rakyat Malaysia berbangsa CINA tetapi bersikap dan berfikiran KOMUNIS. Kununya orang CINA dah tak takut lagi menerima PAS tetapi takut menerima BN atau UMNO. Penulis ini juga nak bandingkan kita dengan TAIWAN, dan dalam penulisan nya Brian Yap ada menyebut:

"This, as they say, is not your grandfather’s Malaysia and it sure as heck isn’t “status quo”,"

Well Mr Brian Yap, guess what, THIS IS OUR GRANDFATHER'S MALAYSIA YOU STUPID MORON! Bukak buku sejarah baca la. Orang2 CINA Malaysia suka sgt nak bandingkan Malaysia ni dengan Singapore la, Hong Kong la, Taiwan la, mereka tak fikir, Malaysia bukan seperti semua negara2 tu. Kita mempunyai pelbagai kaum dan majoriti kaum di Malaysia ialah MELAYU! Orang2 CINA di Malaysia kene terima hakikat ini dahulu. Mereka sekarang tak dapat menerima hakikat ini dan mereka merasakan yang orang Melayu tak boleh nak memerintah sebuah negara seperti Malaysia ini. Di sebabkan kuasa ekonomi mereka pegang, mereka merasakan bahawa mereka yang sepatutnya memerintah negara, dalam masa yang sama mereka tahu itu takkan menjadi kenyataan, jadi mereka gunakanlah orang2 Melayu yang gilakan kuasa untuk mencapai matlamat mereka. Ini bukan rekaan, ini kenyataan yang kita buat2 tak nampak. Selama ini pun kita hidup bersama2 dan tiada pun masaalah. Adakah org cina di tindas sepertimana orang Melayu di tindas di Singapore? Lihat sahaja kabinet baru D.S. Najib, orang2 bukan Melayu ramai menjadi ahli kabinet walaupun UMNO lebih byk menyumbang kepada jumlah MP. Brian Yap juga sebuk mengatakan BN ni rasuah. Kalu di kira apa yang aku dengar dan pernah nampak, orang cina lah yang memeriahkan RASUAH di Malaysia nih. Jadi kepada En Brian Yap, sila nasihatkan kaum anda iaitu orang CINA supaya JANGAN MENGAMALKAN RASUAH! Jika kempen anda itu berjaya nescaya kegiatan rasuah di Malaysia akan turun serta merta mungkin turun sehingga 80%! Ok Mr Brian Yap, mari sama-sama menghapuskan RASUAH di Malaysia!


Ini pasal Mr Husam Musa, sebuk sgt buat surat suruh Menteri Besar Perak bubar DUN. Apakah dengan kemenagan di Bukit Gantang itumenjadi pengukur sokongan rakyat terhadap PAS atau PR? Husam kene ingat, mereka menang sebab undi orang cina dan majoritinya hanya 2000++ sahaja. Adakah undi BN yang sebanyak 19,000++ itu tidak perlu di ambil kira?Sokongan orang cina kepada PAS pun bukan kerana cina percayakan PAS atau PAS pandai memerintah, tetapi kerana cerita2 menarik yang PR layarkan kepada orang2 cina dan prestasi BEKAS MB Perak iaitu NIZAR, yang begitu mudah di TUNGGANG oleh orang cina atau DAP. Jadi PAS jangan PERASAN LEBIH la kan. PAS menang di sebabkan KELEMAHAN mereka memerintah Perak. Kelemahan yang memihak kepada orang2 cina. Terima lah hakikat itu wahai penyokong2 PAS. Cuba fikir dengan fikiran terbuka, duduk sorang2 lepak atas kerusi, minum teh tarik dan fikir. Adakah aku cakap kosong sahaja? Jangan menipu diri anda sendiri.

Penulisan aku ni mungkin berbau perkauman, tetapi jgn salah anggap. Seperti yg aku tulis sebelum ini, aku ada ramai kawan cina. Dan aku bukan bermusuh dengan mereka. Aku masih berurusan dengan mereka, sebagai contoh kalau kereta aku nak service, aku hantar kat bengkel cina kawan aku. Bukan takder bengkel Melayu tapi dekat2 rumah aku ni takde dan bengkel cina ni pun dia buat kerja bagus dan harga tak mahal dan DIA KAWAN AKU. So apa salah aku tolong dia sikit, dia pun nak carik makan. Ada hal lain aku tolong bangsa aku la pulak, misal nya beli barang runcit, jahit baju, makan dan lain2. Aku bukan HIPOKRIT, aku juga BUKAN BERSIFAT PERKAUMAN! Tetapi jika orang cina ke, india ke, malah Melayu sendiri yang nak lebih2 menghina bangsa aku iaitu MELAYU, sememangnya aku benci dengan individu tuh! Sebagai contoh ANWAR IBRAHIM, HJ HADI, HUSAM, NIZAR, LIM KIT SIANG dan KARPAL. Kan majmuk tuh. Aku BENCI orang yang sanggup menggadai MARUAH AGAMA, BANGSA dan NEGARA hanya untuk kuasa dunia dan untuk memuaskan nafsu ganas, busuk hati dan iri hati mereka sendiri!