Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 12, 2009

Hakim Manyak Baik WooOoOoOooOooo


Itu lah ayat Nizar serta rakan2 blogger upahan Pakatan Rakyat. Semua mengipas dengan kuatnya buntot hakim yang membuat keputusan menyebelahi mereka (Pakatan Rakyat). "Hakim Yang Paling Berani" "Hakim Yang Paling Penakut (takut hukum ALLAH, tu pasal menyebelahi PR)" "Mahkamah Adil" macam macam lagi! Aku cuma nak ingatkan para fanatik PR dan blogger2 upahan Pakatan Rakyat, ingat apa yang korang cakap tu, jangan nanti bila dalam kes lain, mahkamah membuat keputusan menyebelahi Barisan Nasional korang cakap mahkamah tak adil la, hakim di kuasai kerajaan la, hakim penakut la. Sebab ini lah perangai buruk korang. Perangai cam orang tak berpendirian yang mempunyai pendapat berubah2 mengikut kepentingan korang.

Ini juga lah yang terjadi dalam kes lompat katak dulu, bila org BN lompat masuk PR, semua bersorak GUMBIRA macam orang giler talak, tapi bila orang PR lompat masuk BN, korang MENGAMUK macam orang giler talak jugak. Camna tu yek? kamu buat boleh org buat tak leh. Haiyaaaaaaaa lu orang punyer putar wow!! Memang layak di gelar "PUTAR ALAM SHAH"

Anywyaz, perjuangan kami (Pro Kerajaan BN) belum selesai. Aku harap budak2 PR jangan la terlalu seronok, bak kata org dulu2, "Jangan Gelak Byk Sgt, Nanti Menangis" Keputusan hakim kami terima, tapi lihat sahaja nanti, tak lama lagi, sekali lagi Nizar akan berteriak nangis taknak tinggalkan Kediaman Rasmi Menteri Besar Perak, dan taknak serahkan Kenderaan Rasmi Menteri Besar Perak. Melalak dan meronta2 macam orang tak cukup 1 (tiga suku la). Korang juga kene ingat satu lagi pepatah orang tua2 kita dulu "What Goes Around Comes Around" Hari ni kamu seronok menderhaka dan mengaibkan Raja kamu, esok kamu akan di AIB kan pulak. InsyaALLAH, kita akan lihat satu lagi peralihan kuasa tidak lama lagi. Semoga ALLAH merestui perjuangan UMNO yang senantiasa konsisten dalam perjuangan nya iaitu memperjuangkan AGAMA, BANGSA dan NEGARA!! Aminnnn ...

Yang Ikhlas,