Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 29, 2010

Tahniah Pada Orang Kelantan!


Aku mengucapkan tahniah pada orang-orang Kelantan dan PAS kerana berjaya mengumpul hampir 100k orang-orang Kelantan untuk program Solat Hajat dan Majlis Penerangan Royalti Minyak oleh YBM Tengku Razaleigh Hamzah malam tadi. Sebenarnya secara peribadi memang aku tabik orang2 PAS @ PR ni bab2 berkumpul, mendemonstrasi jalanan dan yg sewaktu dgnnya. Derang bab2 cam tu memang hebat! UMNO atau BN susah nak tanding bab ni. Tahniah!

Dalam hal majlis tu jugak, aku ucap gak tahniah sebab mereka membuat majlis2 sebegitu dan bukan memilih cara demonstrasi jalanan. Ini baru betul, kumpul secara aman dlm stadium. Kan bagus, takder la menyusahkan orang lain. Solat hajat tu pun bagus, tak salah dan patut di teruskan jika anda benar2 berhajat sesuatu. Tapi apa pun DIA sahaja lah yang menentukan. Kalau dapat, alhamdullilah, kalau tak dapat jangan pulak memberontak, tu nama nya melawan ketentuan ilahi. kan?


Untuk KU LI, aku rasa baik jadi ahli PAS. Mungkin anda boleh menyumbang lebih dalam PAS. Selain menyumbang mungkin KU LI boleh membetulkan kepincangan dalam perjuangan PAS. KU LI juga boleh menyekat penyakit yang di bawa oleh ANWAR IBRAHIM dari merebak kedalam jiwa orang2 PAS kerana PAS sekarang dah mirip lebih kepada PKR!


Yang Ikhlas,