Berita Harian: Mutakhir

Monday, February 8, 2010

Berapa Kali UMNO Nak Di PERMAINKAN Oleh PAS?


Masih tak cukup2 ke nak kene main dengan PAS wahai pemimpin2 UMNO ku?!?!?!? Setiap kali N.ajis cuit kata nak berbincang dgn UMNO, maka MENARI-NARI lah para pemimpin UMNO mengikut rentak permainan PAS. MALU! MALU! Sudah2 lah, kalau PAS nak berdamai dgn kita (UMNO), biar mereka yang mulakan, biar mereka yang melebih2 dan beria2, bukan kita! Kita (UMNO) tak perlukan mereka (PAS) sepertimana mereka lebih memerlukan kita!! SAMPAI BILA KORANG NAK PAHAM!?!? Dah berapa kali UMNO di tertawakan oleh PAS, sekarang masih rela nak di PERBODOHKAN lagi ke? Kadang2 aku meluat tgk para pemimpin UMNO ni, nak buat baik pun berpada-pada lah bak kata pepatah Melayu. Jangan lah buat baik tak kira siapa!

Contoh cerita BODOH yang senang korang (para pemimpin UMNO) paham. Kalau seorang PEROGOL datang mintak segelas air kat kita sebab letih berlari dikejar polis, adakah nak berikan semata2 kerana kita nak tunjuk baik? Kan lebih balik bagi kat dia sebijik penumbuk agar perbuatan jahatnya dapat di hentikan?

Jalan untuk bersatu atau berbaik dgn PAS pada aku simple je, PAS MESTI BUBARKAN Parti PAS dan masuk UMNO! Itu je syaratnya. Sama2 kita baiki apa yang tak baik dlm UMNO dari dalam UMNO sendiri. Kalau taknak PI MAMPOS DGN PAS!!


Yang Ikhlas,