Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 17, 2010

Kah kah kah! Pakatan Rakyat Dah Gelabah!

Kah kah kah~! Ni gelak stail blogger upahan tangan taik Pakatan Rakyat. Barua2 PR ni begitu kuat sekarang menulis tentang betapa bagusnya tindakan ahli2 PKR terutama nya keluar parti dari terus berada di dalam dan mengkritik ketua2 mereka. Bodoh betul barua2 PAS, PKR dan DAP ni. Aku ingat lagi dulu masa zaman Tun Mahathir, derang kata zaman tu semua ahli2 BN kene bersikap "YES MAN" Maknanya tak boleh melawan ketua walaupun perkara yang benar. Tapi sekarang ni Pakatan Rakyat yang hendakkan ahli2 mereka menjadi baru bodoh takder pendirian atau "YES MAN" Kah kah kah! Sian barua2 PAS, PKR dan DAP. Kene jugak jilat buntot2 ketua derang dlm apa juga hal! Kah kah kah! Wahai BARUA2 PR, tu pasal mulut tu jaga, dah berapa ratus kali korang MENJILAT KAHAK JIJIK KORANG SENDIRI? Bodoh sungguh.

Blogger2 BARUA Pakatan Rakyat terutama BARUA sebuah parti paling bodoh dalam Malaysia, iaitu PAS yang paling aku kecewa. Mereka makin rakus menjilat buntot2 rakan2 mereka terutama CINA2 KAFIR dalam DAP! Sekarang ni buntot Lim Kit Siang, Guan Eng, Nga dan Ngeh misalnya begitu bersih dan bertambah putih di JILAT OLEH PAS dan BARUA2 PAS termasuklah BLOGGER2 PAS. Mereka sanggup menjilat buntot2 cina ni hanya kerana mahukan kuasa dunia! MUNAFIK! itu sahaja yang sesuai di lontarkan kepada PAS dan BARUA2 mereka.

Sekarang juga BARUA2 PR sebuk menyebarkan fitnah kununya ahli2 mereka mendapat offer yang tingi untuk melompat parti masuk ke dalam BN. Podahhh! Dah takder modal nampak nya derang ni. Balik2 kesitu jugak. Kah kah kah! Memang aku akui derang ni pandai menarik orang ramai terutama dengan menggunakan fitnah. BARUA2 PR ni bukan nak berjuang untuk parti sgt, tapi lebih berminat nak tarik pengunjung ke laman mereka untuk menjual UBAT KUAT dan lain2 lagi. Nak cari duit. Tgk je la laman2 BLOGGER BARUA PAS PKR dan DAP, penuh dgn iklan ubat kuat. Tapi siap tulis kene bayar untuk iklan, untuk perjuangan! TAIK! kah kah kah! Byk lah korang untuk perjuangan. Untuk berbini lagi betul lah. Itu je yg BARUA2 PR ni tau. Cari duit kawin byk. Tu yg sebuk jual ubat kuat. Memalukan!

Yang Ikhlas,