Berita Harian: Mutakhir

Saturday, February 13, 2010

PKR Dah Mula Sedar Tapi PAS Menjilat Buntot DAP Lebih Hebat!


Di kala pemimpin2 tertinggi PKR telah sedar akan sandiwara dan penipuan Pakatan Rakyat terutama DAP. Ramai telah nampak bagaimana DAP mempergunakan orang2 Melayu untuk mencapai matlamatnya untuk menghapuskan bangsa Melayu dan hak hak keistimewaan orang Melayu. Tetapi hairan dan sedih apabila di kala ini juga lah PAS, sebuah parti yang KONON NYA memperjuangkan ISLAM semakin kuat MENJILAT BUNTOT DAP! Di harakah mereka mengipas pungong DAP dengan begitu kuat! Pada aku ini kerana mereka bercita-cita untuk merampas tempat yang di tingalkan oleh para pemimpin PKR yang telah sedar akan kesilapan dan tektik KOTOR DAP. Muak aku dgn PAS! Aku cadangkan agar PAS membubarkan parti mereka dan masuk ke dalam DAP. Ini lebih baik dan sesuai dengan sikap PAS sekarang.

PAS telah mengkhianati orang2 MELAYU dan ISLAM. Tunggu sahaja lah PAS, kamu akan lihat nanti di PRU akan datang. Kamu akan kecundang lebih teruk lagi! Insyaallah. Jangan ingat kamu asyik mengerjakan solat hajat, maka ALLAH akan membantu kegiatan jahat kamu! Perbuatan kamu saqma je di bandingkan dengan seorang perompak yang bersembahyang hajat meminta kepada ALLAH agar dia berjaya melakukan rompakan! STUPID nyer PAS. kah kah kah!

Antara petikan memualkan dari Harakah;

"PESURUHJAYA PAS Pulau Pinang yang juga Adun Permatang Pasir, Ustaz Salleh Man tampil mempertahankan Ketua Menteri, Lim Guan Eng.Bagi beliau, banyak perkara yang dilakukan oleh Setiausaha Agung DAP itu, untuk membantu orang-orang Melayu yang jauh terpinggir sejak zaman kepimpinan Barisan Nasional.Ustaz Salleh lebih berbangga dengan Guan Eng, yang ternyata mampu memartabatkan Islam, jauh lebih baik dari kerajaan yang dipimpin Gerakan-Umno dahulu"

Hadi pula berkata “Kami percaya bahawa masyarakat Tionghua dalam negara kita mampu untuk memainkan peranan yang lebih aktif, terutamanya dalam aspek pembangunan ekonomi yang menjadi asas penting dalam struktur ekonomi negara,” ujarnya dalam perutusan sempena Tahun Baru Cina.

Kenyataan seperti di atas memang jelas menunjukkan yang PAS sememangnya sedang menjilat buntot DAP dengan begitu hebat sekali! Bersih cam cermin buntot cina2 DAP di buatnya. Kah kah kah. Ia juga menunjukkan betapa PAS tidak mempercayai kebolehan orang Melayu sendiri dan menyandarkan nasib mereka kepada orang CINA. Sedih sedih.

Yang Ikhlas,