Berita Harian: Mutakhir

Friday, February 5, 2010

Terdesaknya ANWAR IBRAHIM ... Habis la kamu Anwar!

Begitu terdesaknya Anwar Ibrahim nampaknya, dan di tambah pulak dengan mangambil benggali menjadi peguamnya, sehinggakan perkataan "LAGI" pun jadi nak di besar-besarkan. Yenadei tamby! Podah Cait! Pundek! BM teruk tul benggali ni sampai Hakim kene jelaskan pulak apa maksud "lagi" yang di sebut Saiful tu. Bodoh tul, nasib la kau Pak Nuar. Amik peguam pun banggang nak mampos BM nya.


Mohamed Yusof: Apa sebab sebenarnya anda meletakkan jawatan?
Mohd Saiful: Sebab sebenar saya meletakkan jawatannya ialah tidak mahu diperlakukan sedemikian lagi.

Pada peringkat ini, peguam utama Anwar, Karpal Singh membantah penggunaan perkataan "lagi" memandangkan perkataan itu tiada dalam pertuduhan.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah kemudian menjelaskan bahawa perkataan "lagi" yang dimaksudkan oleh Mohd Saiful ialah "dia tidak mahu insiden itu berulang di masa depan."

Yang lagi best, Pak Nuar pun lebih kurang dol nya dgn peguam benggali tua dia tu, siap marah2 beria kat Utusan Malaysia! Kah Kah Kah! Siap kaitkan UMNO lagi pulak! lahai Pak Nuar, tersepit giler Pak Nuar ni nampaknya. Kah Kah Kah! Siap kata Utusan Malaysia sebagai "kotor, biadap dan jijik" kah kah kah! Itu semua patut di tujukan kepada kamu sendiri Anwar Ibrahim oiiii! Kamu lah yang BIADAP, KOTOR DAN JIJIK! uuwekkkkk! Sian la bini kau tu. Dah ada bini, anak dah besar2 lagi mau liwat ka? kah kah kah! Ini semua wayang yang nak di mainkan oleh Pak Nuar untuk mengalihkan perhatian rakyat dgn cerita JIJIK dia tu. kah kah kah!


“Dalam kes ini kalau dah ada pertuduhan, biar saya diberi keadilan. Tiada kenyataan yang disebut di muka depan Utusan, maknanya Utusan ini jadi alat Umno. Dia nak lawan depan tak boleh, dia fitnah kotor, biadap dan jijik begini," katanya

Untuk para penyokong Pak Nuar kilang kunyit ni, yang berada di mahkamah tu, jaga la mulut tu elok2, apa kata kalau anak atau adik korang kene LIWAT. Seronok ke kamu? Buat pe nak tekan2 Saiful tu, kalau dia tipu, korang ingat mahkamah bodoh sangat ke nak percaya bulat2 kata dia? Kalau korang tak percayakan mahkamah di Malaysia ni, aku cadangkan korang belah je, pergi tukar warganegara, pegi la Indonesia ke, Thailand ke, Singapore ke. Silakan. Jangan bising2! Perangai cam beruk!

Habis la kamu Anwar! Kah kah kah!

Yang Ikhlas,