Berita Harian: Mutakhir

Thursday, April 22, 2010

300 Anggota PKR Klang Keluar Parti Dan Sertai MIC

Lagi satu PENERAJANG hebat tepat ke muka dan alat sulit PELIWAT TEGAR Anwar Ibrahim! Kesian, dan TAHNIAH buat yang keluar parti tu. Kami mengalu-alukan kedatangan anda ke PARTI yang benar2 memperjuangkan nasib rakyat.

PELABUHAN KLANG, 21 April (Bernama) -- Seramai 300 anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Klang termasuk Timbalan Ketua Angkatan Mudanya M. Palanibalakumar bertindak keluar parti itu malam ini dan menyertai MIC.

Sebahagian daripada 300 anggota PKR itu, yang semuanya berketurunan India, hari ini bertemu dengan wakil-wakil MIC yang diketuai oleh Ketua Pemuda MIC Selangor Shanker Raj Ayenger di Jalan Kem di sini.

Palanibalakumar berkata tindakan beliau dan rakan-rakannya keluar daripada PKR adalah kerana mereka merasa diabaikan dan kurang mendapat perhatian dan bantuan daripada parti.


Kan aku dah kata, PKR tak tahu nak jaga kebajikan ahli2 dia sendiri, cam mana nak jaga semua pengundi di negara kita umumnya dan di Hulu Selangor secara khas nya. Sedarlah wahai pengundi2 semua, bangun! Jangan lagi di ulit cerita2 dongeng PKR dan PR. Masih belum terlambat!

Yang Ikhlas,