Berita Harian: Mutakhir

Friday, April 23, 2010

Pakatan Rakyat Makin Reput, Adik DAJAL On The Way Ke Hulu Selangor! Hati2

Satu demi satu ahli2 PKR keluar parti. Macam biasa perbuatan keluar parti ahli mereka cuba di tutup dengan cerita2 dongeng yang sengaja di reka2 untuk mengaburi mata rakyat. Tapi kami rakyat bukan BODOH macam ahli2 PR, kami boleh berfikir, kalau seorang dua yang keluar mungkin benar cerita mereka ni, tapi dah beratus2 malahan beribu2 ahli biasa yang keluar parti mereka, kenapa agaknya. Hmmm Untuk penduduk Hulu Selangor pula, hari ini bapak segala JIN iaitu N.ajis akan kesana, hati2 lah, manusia ini lebih dahsyat dari orang kafir. Dia yang kununnya mahir dalam ISLAM dan di gelar TUAN GURU tetapi dia juga la yang menyokong kemungkaran yang di lakukan oleh rakan2 nya. N.ajis fikir dialah sahaja yang pandai, dia juga lah yang pandai sembahyang hajat, orang2 UMNO ni semua tak reti ke bersembahyang hajat? N.ajis bersembahyang hajat untuk memusnahkan D.S. Najib dan UMNO. Adakah ini ajaran ISLAM? Mendoakan yang buruk kepada saudara seagama?

Inlah sikap BUSUK HATI N.ajis yang berselindung di belakang sebuah parti yang menggunakan perkataan ISLAM tetapi jelas tidak berjuang ke jalan ISLAM. Beliau juga pandai berselindung di dalam SERBAN nya, penampilan nya membuatkan orang tertipu. Inilah juga manusia yang menggalakkan maki hamun dalam percakapan. Tak hairan lah budak2 Kelantan banyak masaalah sosial. N.ajis di sanjung bagai TUHAN oleh pengikut2 nya. Apa sahaja yang di buat oleh N.ajis pasti mendapat sokongan pengikutnya. Inilah yang di namakan sistem "YES MAN" yang dulu puak2 biol PR ni menuduh pemerintahan DR M. Kah kah kah, PAS terutama nya dah tidak ada pendirian sendiri, semua kene cucuk hidung macam LEMBU.

Jadi hati2 lah bila berdepan dengan adik kepada DAJAL yang bernama N.ajis nih. Semoga anda tidak DISESATKAN oleh beliau. Tidakkah UMNO @ BN memperjuangkan ISLAM? Undang2 kita byk yang di gubal kerajaan BN demi menegakkan ISLAM di negara kita. Islam yang macam mana lagi kita nak? Kelantan di bawah N.ajis lebih buruk lagi, maksiat berleluasa di sana. Masih nak percayakan N.ajis @ Pakatan Rakyat?

Yang Ikhlas,