Berita Harian: Mutakhir

Saturday, April 24, 2010

Samseng PKR Ganggu Seminar Pengguna.

Samseng dan kurang ajar! Itu lah sikap para penyokong PKR@PR nih. Sama lah macam ketua2 mereka. Macam duduk dalam hutan takder undang2. Inilah Pakatan Rakyat yang tidak tahu menghormati undang2 dan tidak tahu adap dan adat. Program yang di hadiri oleh Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Tan Lian Hoe di Dewan sebuah sekolah Tamil di Hulu Selangor di ganggu oleh 30 orang penyokong samseng PKR.

Inilah orang yang bertanding di Hulu Selangor, PKR sebuah parti pembohong dan gemar membuat huru hara inikah yang anda mahu pilih sebagai Ahli Parlimen anda? Malaysiakini media pembangkang pula tak habis2 menipu dengan "KONON NYA" kajian yang di buat oleh Zentrum menunjukkan PR akan menang di Hulu Selangor. Kah kah kah angan2 lebih PKR nih. Tapi takpe lah, orang Hulu Selangor bukan BODOH. Esok kita akan tahu siapa yang penduduk Hulu Selangor mahu untuk mewakili mereka. Samada Hulu Selangor mahukan pembangunan atau mereka suka kan huru hara dan kemunduran.

Ini post terakhir aku malam ni. Anda semua para pengundi Hulu Selangor ada 1 malam lagi untuk berfikir masak2 siapa yang anda mahu memimpin anda. Samada anda suka KAKI MABUK dan JUDI memimpin anda, atau anda mahu seorang muda yang amat komited dalam menunaikan janji-janji nya. Zaid wakil PKR, lihatlah apa jadi dgn PKR sejak kebelakangan ini, satu demi satu pemimpin atasan mereka meninggalkan parti tersebut. Mereka itu bukan calang2 orang. Mereka berdamping secara terus dgn Anwar Ibrahim. Anda kenal baik dgn Anwar Ibrahim?

YB Kamal pulak, hehe kasik YB siap2, mewakili sebuah parti yang duduk di dalam satu gabungan yang TEGUH dan terbukti perjuangan nya, iaitu MIC yang berada dalam Barisan Nasional yang di pimpin oleh D.S. Najib. Mana lebih berwibawa, Anwar kaki liwat atau D.S. Najib? Cakap byk pun tak guna, esok kita akan lihat cara orang Hulu Selangor berfikir.

Selamat Mengundi!

Yang Ikhlas,