Berita Harian: Mutakhir

Sunday, April 25, 2010

Seperti Yang Di Jangka, PR Keluarkan Hantu Untuk Mengganggu Pilihanraya

Memang dah di jangka, Pakatan Rakyat akan membuat kecoh dan mengganggu kelancaran perjalanan mengundi du Hulu Selangor. Byk insiden2 pergaduhan di laporkan. Mereka juga bertindak ganaz dengan menahan bas2 yang membawa penyokong UMNO @ BN ke Hulu Selangor. KDN apa cerita? Macam mana boleh biarkan AMK menahan bas2 penyokong BN tak tentu pasal? Sejak bila KDN bagi kuasa untuk AMK menahan mana2 kenderaan di jalanraya kita? Wei KDN tidoq ka? Derang siap boleh bangga menahan bas2 nih, heboh satu malaya. Agaknya Menteri KDN tengah asah keris dia kut.

Apa pun inilah cara PR. Derang tahu derang takder harapan di Hulu Selangor, maka mulalah hebah cerita pengundi hantu lah dan cuba menakut2 orang ramai untuk keluar mengundi atau memberi sokongan kepada BN. Aku heran Polis beribu2 di tempatkan di sana, amacam derang berani buat hal gak yer? Polis duk kedai kopi je ke? Apa pun, dah hampir 70% pengundi keluar mengundi. Dan menuruk kajian seorang profesor iaitu Prof. Joyah Jong, peratusan mengundi BN melebihi 64% !! Wow ... nampaknya majoriti BN kali ni akan melebihi 2000 undi!

Tahniah YB KAMAL! Jangan lupa janji pilihanraya tau. Kasik orang Hulu Selangor nampak dan tahu macam mana kita di BN bekerja. Tahniah juga pada PM dan TPM yang telah turun padang dan menambah keyakinan penduduk untuk mengembalikan Hulu Selangor kepada BN.

Yang Ikhlas,