Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, April 13, 2010

Tak Payah La Sebut Lagi Pilihan Rakyat


Aku baca Utusan Malaysia hari ni, TPM kita berkata;

"Kita sedang mendengar dan mengumpul pandangan daripada semua pihak. Sudah ada input tentang apa yang dikehendaki pengundi di sini dan kita akan ambil kira apa yang rakyat mahukan.

"Macam kita ambil kira pandangan di Pilihan Raya Kecil Dewan UNdangan Negeri Bagan Pinang dulu. Semua pihak sudah menyatakan pandangan mereka dengan lantang dan kita ambil yang terbaik," katanya.

Aku rasa tak payah la keluarkan statement camni lagi. PM dah kata akan BN akan mencari wakil dari MIC untuk bertanding di PRK Hulu Selangor, apa lagi nak cakap pilihan rakyat. Statement2 camni akan menaikkan darah orang je. Apa kata kalau majoriti rakyat Hulu Selangor memilih UMNO untuk bertanding? Amacam? Takkan PM nak tarik balik pengumuman yang telah di buat nya. Jadi tak payah lah lagi keluar cakap2 camni. Pilihan dasar telah di buat oleh PM. Jadi sudahlah. Buat sakit hati jek. Apa pun lebih baik TPM atau jentera2 pilihanraya BN untuk memastikan calon MIC tu akan dapat sokongan dari pengundi2 UMNO di sana. Semoga berjaya.

Yang Ikhlas,