Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, April 20, 2010

Toing Toing Toing ... Lompat Lagi!! Mari2 ... Mari Berjuang Untuk Rakyat!

Terbukti lagi, kehancuran PKR bakal tiba tidak lama lagi. Aku dah banyak kali cakap.

Kali ini giliran pemimpin wanita Perak yang terdiri daripada Ketua Penerangan Wanita, Soraya Sulaiman dan Timbalan Ketua Wanita PKR Bahagian Bagan Serai, Roshanita Mohd. Basir.

Soraya, yang juga Ketua Wanita PKR Tanjong Malim dan Roshanita membuat pengumuman itu di Rumah Wanita Umno Perak di Hulu Selangor yang terletak di Kampung Masjid Sungai Selisik

Kedua-dua mereka menjelaskan tindakan itu didorong oleh rasa tidak puas dengan kepincangan pentadbiran parti selain tidak dapat menerima kepemimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang menentukan hala tuju parti secara bersendirian.

Hmmm apa nak dikata, satu dem,i satu mangsa penipuan Anwar Ibrahim telah sedar. Kini mereka tahu kesilapan yang mereka telah lakukan selama ini. Mereka selama menjadi ahli PKR telah di sumbat dengan pelbagai cerita2 dongeng dan fitnah2 demi kepentingan peribadi ketua mereka, Anwar Ibarahim. Marilah bersama2 Barisan Nasional jika anda benar2 mahu memperjuangkan hak rakyat. Jangan bersubahat dengan PKR untuk menghancurkan Bangsa, Agama dan Negara.

Masihkah anda percaya dengan PKR? Biarlah PAS sahaja yang di BODOHKAN oleh PKR. Masih belum terlambat untuk anda kembali ke pangkal jalan. Tahniah buat mereka yang meninggalkan kemungkaran dan kembali ke jalan yang benar! Peliwat Tegar pasti akan tumpas!

Yang Ikhlas,