Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 14, 2010

Berita TERBARU!! BN Menang Di Sibu !

Kajian di buat oleh Dr PR Mo Loh seorang pengkaji politik bebas, menunjukkan Barisan Nasional akan menang atau mempertahankan kerusi Parlimen Sibu pada hari Ahad ini. Beliau telah "memasang telinga" di beberapa kedai2 kopi, restoran2, masjid2, surau2 serta kedai membaiki kereta, motor dan basikal. Dan menurut maklumat yang di kumpul, beliau dapati BN akan memenangi PRK Sibu ini dengan majoriti melebihi 2000 undi.

Menurut nya lagi, mengikut maklumat yang di kumpul juga menunjukkan rakyat dah MELUAT dan MENYAMPAH serta BENGANG dengan Pakatan Rakyat yang tak habis2 cuba menipu dan memperbodoh2kan mereka dengan cerita2 rekaan. Rakyat Sibu juga amat anti kepada LIWAT, PEMABUK, KAKI JUDI, KUKU BESI dan PEMBOHONG yang mana sifat2 ini sememangnya terdapat pada pemimpin2 Pakatan Rakyat!

Menurut Dr PR Mo Loh lagi, orang Sibu akan terus memberi mandat kepada BN kerana mereka dapat lihat pembangunan di Sibu yang di bawa oleh BN dan mereka percaya jika mereka mengundi PR maka pembangunan ini akan terBUNTUT, OPS@! Silap terbantut. Melatah lah Dr ni.

Sekian aku bawakan kajian oleh Dr PR Mo Loh. Jika ada maklumat baru dari Dr, aku akan post dengan segera! Thanks DR! Yey!! BN MENANG!!!! Insyallah .. Aminnn ...

Yang Ikhlas,