Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 11, 2010

E-Mail Dari Pembaca M-2day

Nama: seman
Komen:
saya setuju apa yang saudara tulis di blok saudara sebab pandangan saya dengan politik malaysia ni lebeh kurang sama dengan saudara

Nama: mohamad adel
Komen:
Islam memang hebat kat Malaysia...no body can deny..Islam jee but the muslim ceroi.Kaki rasuah , putaq alam , bohsia, bohjan , kaki judi, kaki ekoq, mat rempit, taik dadah dan berbagai lagi. Semua nya di hebatkan oleh muslim di Malaysia.

Komen M-2Day:
Terima kasih di atas komen2, Untuk En Seman, saya gembira ada yang sama pendapat dengan saya, alhamdullilah. Sama2 lah kita berjuang demi Agama Bangsa dan Negara. Untuk En Mohd Adel, memang benar umat Islam di negara kita penyumbang besar kepada masaalah sosial, tapi aku tak setuju lah dengan ayat kamu "Semua nya di hebatkan oleh muslim di Malaysia" Takkan semua bro, di Malaysia ni perkara camni pun satu tabiat kita, main bantai habis! Kalau sekor dua polis makan rasuah, habis semua orang ingat sama. Jangan camtu. Tak semua polis tu jahat, tak semua juga Islam tu menyumbang kepada kejahatan, tak semua juga orang yang berlebai tu alim. Sendiri fikirlah yek.

Yang Ikhlas,