Berita Harian: Mutakhir

Saturday, May 1, 2010

Pak Lah Membalas Tuduhan Tun Mahathir

Pak Lah panas, dan membalas tuduhan Tun M berkaitan perjanjian sempadan dengan Brunei. Tapi apa pun Pak Lah, bukan aku nak kurang ajar, tapi pendapat rakyat biasa macam aku ni, PAK LAH merupakan punca negara kita kelam kabut dan punca kebangkitan pembangkang. Pak Lah jugalah yang menyebabkan rakyat terutama pembangkang sudah melampau dan berani membuat kekecohan dalam negara seperti rusuhan dan demonstrasi jalanan. Pak Lah juga merupakan KESILAPAN TUN MAHATHIR. Sepatutnya Tun M memberi mandat terus kepada Najib tanpa mengira senioriti. Penyesalan Tun M dah tak berguna.

Apa pun sekali lagi aku katakan PAK LAH PUNCA NEGARA KITA SEPERTI SEKARANG! Pembangkang tidak lagi takut dengan undang2. Sehingga Raja2 Melayu sudah berani di sergah. Sedangkan dulu masa ANWAR baru kena tangkap, Tun M dapat menangani rusuhan2 jalanan yang hebat dan ganas, PAK LAH nak sekat Hindraf pun tak lalu! Lepas tu BERSIH lah itu la ini la sehingga nak perjuangkan bahasa pun demonstrasi di buat. Apa tindakan PAK LAH selain keluar TV memberi amaran "JANGAN CABAR SI LEMBIK NI" Takder makna LAH oiii. Sapa kesah , sebaliknya perbuatan tu MEMALUKAN diri PAK LAH dan NEGARA bila tidak di hiraukan malah perhimpunan tersebut jadi begitu besar dan mendapat liputan seluruh dunia! Telus! Islam Hadari! Itu je la. Telus tak kene tempat, tgk apa jadi dgn ZAIB IBRAHIM dan ANWAR IBRAHIM yang "dilepaskan" oleh PAK LAH sebab nak bantai Tun M. Geramnya akuuuu!

So buat Pak Lah, hang duk diam2 la noooooo, duk pi jaga kawasan hang la noooooooooooo. Makan nasik kandaqqqqqqqqqqqqqqqqq, lepak dgn jane kat Singapore main golf kat sana. Dulu seminggu sekali pegi sana main golf kan? Kah kah kah. PAK LAH PEROSAK NEGARA!

Yang Ikhlas,