Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, June 2, 2010

ANWAR Tak Layak Mengkritik Pemilihan PM. Perogol Kaum Sejenis Ada Hati Nak Kritik PM!

Saya amat tertarik dengan komen2 yang diberikan oleh para pemimpin pembangkang ke atas kabinet baru yang di lantik oleh PM. Perlukah derang nak mengkritik lantikan PM? Tak payah cakap apa pun kami semua tahu yang korang pasti akan bangkang. Yang si Anwar Ibrahim kilang kunyit boleh kata MP BN tak layak jadi menteri dan timbalan menteri! Wow! kah kah kah, habis sapa yang layak? Kamu ke Pak Nuar? Wakakakaka N.ajis? Lim Kit Siang? Nizar? wakakakakaka perangai terlompat2 macam MONYET! Kaki sontot buntot! Ini yang layak? Wakakakakaka Kah kah kah. Kesian aku tengok pembangkang nih, derang punya sakit hati dan dengki serta iri hati melihat kejayaan BN memimpin negara. Kesian, orang cam ni mana pernah tido lena. Hati tak tenteram. Sembahyang pun dalam keadaan busuk hati dan iri hati terhadap kejayaan orang lain. Kesiannnnnn ....

Bila agaknya pemimpin2 PR ni boleh menyumbang kepada perpaduan dan kejayaan negara? Tah la, kesian aku serta simpati aku pada para penyokong Pakatan Rakyat. Aku suka nasihatkan pada korang agar kikislah sikap busuk hati dan iri hati. Perasaan ini akan hanya membawa padah pada korang. KOrang lihat sendiri apa yang Anwar nak buat, korang sanggup ambik "PEROGOL KAUM SEJENIS" sebagai ketua pembangkang. Anwar terang2 dah cakap akan ada jawatan Timbalan Perdana Menteri 2 untuk DAP. Masih tak sedar? Orang India takkan taknak, jadi akan ada pulak TPM3 untuk India, TPM4 untuk orang Iban, TPM5 untuk Orang Asli, TPM6 untuk Orang Kadazan dan mungkin TPM7 untuk orang Indonesia mereka mungkin membantu PKR, DAP dan PAS semasa pilihanraya.

Kebodohan yang teramat dari seorang Ketua Pembangkang yang bernama ANWAR IBRAHIM yang juga seorang PEROGOL KAUM SEJENIS! MEMALUKAN!!!! TAKBIR!!!

Yang Ikhlas,