Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, December 15, 2010

PAS Minta BN Janji Jangan Rampas Kuasa Jika Pakatan Rakyat Menang PRU13

Tudiaaaaaaa, Pemuda PAS dengan hebat sound BN mesti janji jangan rampas kuasa derang jika derang menang PRU13. Mungkin kah budak ni tak di lahirkan lagi semasa krisis politik di Perak 2 tahun lalu?

Tapi takpe, aku sendiri akan akur jika Barisan Nasional kalah pada PRU13 nanti. Aku akan terima bahawa inilah pilihan rakyat. Tapi sebagai permintaan balas, aku mintak Pakatan Rakyat akan menerima apa sahaja keputusan pilihanraya umum akan datang. Jangan timbul isu pengundi hantu, jangan timbul kata SPR menipu dan macam2 lagi. Terima lah kekalahan juga dengan hati yang terbuka.

Apa yang kita lihat dari PRU yang lepas, Pakatan Rakyat yang meroyan di tempat2 yang mereka kalah. Apa pasal si bahalol ni nak minta BN lak yang berjanji? Heran2 tapi biasa lah PAS ni, dari atas sampai bawah bodoh belako. Masih tak belaja dari kesilapan yang di buat. Contoh paling mudah untuk korang ialah macam mana TUAN GURU N.AJIS boleh mengeluarkan FATWA yang UMNO ini KAFIR sebab berpakatan dengan MCA dan MIC, tetapi korner 365 darjah bila PAS sendiri duduk bawah celah kangkang DAP malah lebih teruk lagi DAP sebuah parti yang MENENTANG PENUBUHAN NEGARA ISLAM dan HUKUM HUDUD.

Sekali lagi aku sarankan PAS, PKR dan DAP agar terima lah kekalahan di PRU akan datang dengan hati yang terbuka. Kalau PR menang kami juga akan terima dengan hati yang terbuka. Ok ? Ada berani ka mau janji?

Yang Ikhlas,