Berita Harian: Mutakhir

Thursday, December 2, 2010

UMNO Menyorok belakang Sonkok 3 Jengkal?

Nampak sangat N.ajis dan lain2 dalam Pakatan Rakyat ni begitu jahil dan BODOH tak paham lagi apa yang di maksudkan dengan KETUANAN MELAYU. Kesian, begitu ramai BIJAK PANDAI dalam parti korang, tak bolehkah korang fikir apa yang di maksudkan dengan ungkapan tersebut. KETUANAN MELAYU maknanya Melayu mahu di panggil TUAN? Ini sahaja lah yang keluar dari mulut Pakatan Rakyat. BODOH tak boleh di ajar mereka ni.

Kalau N.ajis kata UMNO menyorok belakang sonkok 3 jengkal, PAS menyuruk di dalam serban putih yang busuk di dalam nya. N.ajis kata PAS perjuangkan bangsa Melayu, masa bila tu? Leh kasik conoth ka? Yang kami nampak semasa PAS memerintah Perak, PAS hanya menjadi boneka dan menjilat setiap titik ludah DAP dan PKR. PAS di Kedah, apa yg mereka buat untuk Melayu di sana? Melayu di Pulau Pinang bagaimana pulak? Kelantan mundur menjadi negeri paling miskin dalam Malaysia apa yang PAS perjuangkan untuk Melayu di sana?

Isu TPM kepada DAP ni patutnya kita jangan gembar gemburkan. Kita semua tahu itu takkan jadi kenyataan. Mana mungkin rakyat Malaysia mahukan seorang PELIWAT sebagai PM. Mana mungkin rakyat memilih parti yang KELAM KABUT untuk memerintah negara! Sedangkan di negeri pun macam2 isu timbul, pemimpin2 Pakatan Rakyat pun macam2 hal, kaki judi, kaki arak, kaki liwat, kaki zina, kaki blue tangkap gambar bogel, cara samseng ... macam2! Aku tak fikir langsung rakyat akan memilih mereka ini untuk meminpin negara.

Sekarang rakyat kita dah maju, kampung2 pun dah kenal Facebook, Youtube, Blog dan lain2. Mereka boleh melihat sendiri tingkah laku kerajaan dan pembangkang. Di Perak misalnya apa jenis ADUN yang setiap kali bersidang dewan rakyat, mereka terkinja2 macam MONYET! PKR pulak tak pernah kering dgn perbalahan dan scandal. Orang2 kuat ANWAR IBRAHIM dah ramai cabut, bukan ahli biasa tapi ORANG KUAT PKR! Yang biasa bawah2 ni apa yg korang tahu? Yang dah kuar dari PKR tu orang2 yang boleh berpeluk2 dgn ANWAR IBRAHIM, yang boleh jumpa ANWAR IBRAHIM anytime, korang tahu apa? Sebuk di kedai kopi tapi menyokong mengalahkan yang ada pangkat. Apa sebenarnya yang korang perjuangkan?

Sudahlah PAS dan PKR, DAP tak yah citer la, memang dasar KOMUNIS, semua rakyat tau, ni PAS dan PKR ni, apa perjuangan korang? PAS jangan nak menyorok dalam serban putih busuk korang tu, PKR jgn nak menyuruk dlm buntot ANWAR IBRAHIM, sedarlah sikit apa yg kamu dah lakukan. Percubaan korang nak hapuskan Melayu di Malaysia takkan berjaya. TAK MELAYU HILANG DI DUNIA, TAK MELAYU JUGA AKAN HILANG KUASA DI MALAYSIA! Dgn izin ALLAH, kamu akan lihat nanti keputusan PRU akan datang. Kamu akan menyalahkan HANTU bila kamu kehilangan kuasa di Kedah dan Selangor.

Yang Ikhlas,