Berita Harian: Mutakhir

Thursday, January 20, 2011

Bekas ADO Lawan Bekas GURU.


Tenang akan memperlihatkan pertandingan antara Mohd Azahar Ibrahim seorang bekas ADO dan Normala Sudirman seorang bekas GURU. Apa pun kita sedikit yakin BN akan memenangi kerusi TENANG ni, sebab ini kubu kuat UMNO, tetapi janganlah kita leka dan buat2 endah tak endah je bila berkempen ni. Kita semua tahu PAS konon nya mahu main politik "BERSIH" di Tenang, tetapi pernahkah PAS main bersih bila berpolitik? Mereka juga membuat satu tektik baru dengan menolak bantuan ANWAR IBRAHIM kaki liwat untuk berkempen di Tenang. Ini semua nak mengkaburi mata pengundi Tenang je. PAS tahu rakyat dah muak dengan kaki liwat tu, jadi PAS nak cuba berkempen tanpa bantuan kaki liwat dan berharapkan majoriti lebih kecil untuk BN.

Pakatan Rakyat dah dari awal mengakui, kekalahan dengan memberikan majoriti lebih kecil kepada BN merupakan satu kemenangan bagi PR. Tetapi kita takkan benarkan ia terjadi. Rakyat Tenang harus memberi isyarat kepada PR yang rakyat negara ini dah muak dengan POLITIK KOTOR yang mereka mainkan. Tenang harus memberikan majoriti lebih besar kepada BN untuk memberi amaran kepada Pakatan Rakyat yang kita mahukan parti yang benar2 memperjuangkan nasib Bangsa, Agama dan Negara, bukan parti yang mehu menghapuskan sistem sedia ada dan memburukkan lagi keadaan negara kita.

Harapan aku pengundi Tenang jangan termakan dengan cerita2 BOHONG yang PAS akan bawa semasa berkempen nanti. Mereka akan melambakkan kepada anda seribu satu cerita memburuk-burukkan kerajaan. Meraka akan cuba buktikan kerajaan kita ini sebuah kerajaan RASUAH, tetapi aku yakin pengundi Tenang bukan bodoh dan takkan menerima bulat2 cerita2 dongeng Pakatan Rakyat ni. Jangan tertipu dengan SERBAN orang2 PAS tu, dengan SERBAN tu jugak la mereka menabur fitnah, mengaibkan orang, mengutuk orang, mendoakan keburukan sesama ISLAM tak kira di mana sahaja termasuk lah di dalam MASJID.

Ini kah ISLAM yang anda cari? Inilah parti yang pemimpin nya boleh berjanji "UNDI PAS ANDA MASUK SYURGA" Ini juga lah parti yang menjadi lembu di cucuk hidung dan di pijak2 oleh DAP dan PKR. Inilah parti yang kerana kuasa dunia sanggup MENYOKONG PEMBINAAN KANDANG BABI TERBESAR, MENGHAPUSKAN HAK ORANG MELAYU, MENGGADAI MARUAH AGAMA, MENYOKONG MAKSIAT, MENYOKONG LIWAT, PENAMBAHAN LESEN ARAK, JUDI dan macam2 lagi.

Jadi tolong lah pengundi Tenang, berikan kemenangan dengan majoriti lebih besar kepada BARISAN NASIONAL. Kuasa di tangan anda. Buat pilihan demi masa depan cucu cicit anda. Pakatan Rakyat berkuasa, negara akan musnah dan porak peranda. Percayalah.

Yang Ikhlas,