Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 19, 2011

Ketandusan Isu Menjadikan Anwar And The Gang DESPERATE!



Anwar dan di sokong kuat oleh PAS dan DAP dah terserlah ketandusan isu untuk di mainkan. Bila sesaorang tu dah DASPERATE cam Anwar ni, mereka akan menjadi ganas. Maka macam2 lah, nak ajak orang gaduh la, ajak debat la. Terserlah TERDESAK nya mereka bila tak habis2 dan hari2 tak cukup dgn ANWAR, para pemimpin hamba suruhan ANWAR pun turut sama dalam "DRAMA" cabar mencabar debat nih. Dah jadi satu fenomena baru pulak cabar mencabar untuk berdebat ni.

Aku cuma nak cakap satu je la, kita ni kalau nak berdebat biarlah ia boleh menghasilkan atau merumuskan pada satu jalan penyelesaian. Jika kita masing2 tahu, yang kita tak mungkin menerima apa2 cadangan dari pihak satu lagi, apa faedah nya? Apa guna nak berdebat? Ini yang di maksudkan oleh PM. Apa yang korang susah sgt nak paham?

Kalau lah jadi debat tu, ANWAR akan kata dia betul, PM juga akan kata dia betul. Dah dua2 betul apa faedah nya? Nak suruh rakyat menilai? Kalau begitu tak payah debat, rakyat boleh menilai. Kami dah ada senarai program 100 hari Pakatan Rakyat. Kami dah dengar [enjelasan ANWAR dalam youtube, kami juga dah dengar penjelasan NAJIB. Kami dapat menilai. Kami dah baca Utusan.com.my dan kami juga dah baca Malaysiakini.com. Kami boleh fikir program tu munasabah atau tidak. Anwar tak perlu risau.

Hentikan lah debat2 takder faedah ni. Membuang masa rakyat je. Jadi bahan jenaka je nanti. Tak payah debat pun ANWAR dah mula demam sekarang ni. Nasib masa depan dia dan politik dia terletak dalam tangan KARPAL SINGH. Tu yang dia nak demam tu. Sekarang ni kalau lah Karpal kata "Adei ANWAR, you come here NOW and service my BALLS" nescaya Anwar akan datang dengan laju nya dengan membawa tuala dan sabun untuk mencuci Karpal punya "BALLS"

Fikir2 kan lah.

Yang Ikhlas,